Vad dricker du helst?
Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny9
Elev |
honungsöl! jag har smakat det på the making of harry potter det är jätte got
ginny forever:) 4 sep, 2012 07:53 |
|
Nessie00
Elev |
Skrivet av Writteninthemoonlight: Jag får för mig att pumpasaft är gott och svalkande en varm sommardag och att honugsölen är varm, söt och perfekt för en kall höst/vinterdag...Så jag dricker nog helst pumpasaft på sommaren och honungsöl på vintern/hösten. Varm choklad kan man dock dricka året om tycker jag! Skrivet av Writteninthemoonlight: Jag får för mig att pumpasaft är gott och svalkande en varm sommardag och att honugsölen är varm, söt och perfekt för en kall höst/vinterdag...Så jag dricker nog helst pumpasaft på sommaren och honungsöl på vintern/hösten. Varm choklad kan man dock dricka året om tycker jag! Tycker precis som du! EXTERMINATE!!! 4 sep, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
HONUNGSÖL
4 sep, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Varm choklad eller hånungsöl
4 sep, 2012 17:39 |
|
lusianna
Elev |
HÓNUNGS ÖL
Lusianna 4 sep, 2012 17:44 |
|
PureSlytherin
Elev |
4 sep, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
varmchoklad fast jag skulle vilja prova honungs öl fast jag gillar inte honung så...
4 sep, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
Honungsöl
4 sep, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Eldwhiskey
4 sep, 2012 22:43 |
|
emmasagman
Elev |
honungsöl, skål !
7 sep, 2012 09:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen