Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad dricker du helst?

Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?

1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Ginny9
Elev

Avatar


honungsöl! jag har smakat det på the making of harry potter det är jätte got

ginny forever:)

4 sep, 2012 07:53

Nessie00
Elev

Avatar


Skrivet av Writteninthemoonlight:
Jag får för mig att pumpasaft är gott och svalkande en varm sommardag och att honugsölen är varm, söt och perfekt för en kall höst/vinterdag...Så jag dricker nog helst pumpasaft på sommaren och honungsöl på vintern/hösten. Varm choklad kan man dock dricka året om tycker jag!
Skrivet av Writteninthemoonlight:
Jag får för mig att pumpasaft är gott och svalkande en varm sommardag och att honugsölen är varm, söt och perfekt för en kall höst/vinterdag...Så jag dricker nog helst pumpasaft på sommaren och honungsöl på vintern/hösten. Varm choklad kan man dock dricka året om tycker jag!


Tycker precis som du!

EXTERMINATE!!!

4 sep, 2012 16:32

Borttagen

Avatar


HONUNGSÖL

4 sep, 2012 17:37

Borttagen

Avatar


Varm choklad eller hånungsöl

4 sep, 2012 17:39

lusianna
Elev

Avatar


HÓNUNGS ÖL

Lusianna

4 sep, 2012 17:44

PureSlytherin
Elev

Avatar


Pumpasaft.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F11a7d12ec67d2d9d2dccf1f22be5c707%2Ftumblr_nfcbhxdeUI1sg49umo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.skyrock.net%2F4849%2F79254849%2Fpics%2F3310227674_1_6_uOWgnfHN.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FDIDWkZDhdscbm%2Fgiphy.gif

4 sep, 2012 17:46

Borttagen

Avatar


varmchoklad fast jag skulle vilja prova honungs öl fast jag gillar inte honung så...

4 sep, 2012 17:52

Borttagen

Avatar


Honungsöl

4 sep, 2012 18:50

Borttagen

Avatar


Eldwhiskey

4 sep, 2012 22:43

emmasagman
Elev

Avatar


honungsöl, skål !

7 sep, 2012 09:07

1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?

Du får inte svara på den här tråden.