Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ginny Weasleys femte år på Hogwarts

Forum > Fanfiction > Ginny Weasleys femte år på Hogwarts

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Kan du inte skriva snart.
Den är såå bra


Tack så mycket! Jag försökte sätta mig och skriva förut, men det gick liksom inte. Jag kunde skriva någon mening men sen protesterade pennan. Kunde inte skriva en bokstav till. Så... jag ska sluta säga när kapitlen kommer för de kommer ändå aldrig i tid.

17 sep, 2012 17:58

Minihäst
Elev

Avatar


Men ta den tid du behöver!!!det tar ett tag ibland kanske man inte ska tänka på det ett tag så kanske du kommer på någon AWSOME idé sen?det brukar funka för mig!

another day, another slay

17 sep, 2012 18:14

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Men ta den tid du behöver!!!det tar ett tag ibland kanske man inte ska tänka på det ett tag så kanske du kommer på någon AWSOME idé sen?det brukar funka för mig!


Haha, tack så mycket Då får vi väl hoppas på att någon awesome ide plötsligt slår mig.

17 sep, 2012 18:21

Borttagen

Avatar


stressa aldrig det är inte värt det

17 sep, 2012 18:28

Luna Lönn
Elev

Avatar


Hur sjukt bra får man vara, du är ju bäst!!!!!!
Grejen är att du verkligen lever i Ginny när du skriver, och det får allt att bli suveränt!

_________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu

31 okt, 2012 11:24

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Lönn:
Hur sjukt bra får man vara, du är ju bäst!!!!!!
Grejen är att du verkligen lever i Ginny när du skriver, och det får allt att bli suveränt!


Tack så HEMSKT mycket. Jag håller fortfarande på med kap. 4 men någon gång kommer det. Nu blev jag glad.

31 okt, 2012 13:49

Luna Lönn
Elev

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
Skrivet av Luna Lönn:
Hur sjukt bra får man vara, du är ju bäst!!!!!!
Grejen är att du verkligen lever i Ginny när du skriver, och det får allt att bli suveränt!


Tack så HEMSKT mycket. Jag håller fortfarande på med kap. 4 men någon gång kommer det. Nu blev jag glad.






Altså jag dör verkligen av att du kan skriva så bra!!!!!!!! Jag skrev bara några utav orden för att beskriva hur bra du skriver! Längtar mer än någon efter nästa kap.

_________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu

1 nov, 2012 16:58

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Lönn:
Skrivet av Mikaela120:
Skrivet av Luna Lönn:
Hur sjukt bra får man vara, du är ju bäst!!!!!!
Grejen är att du verkligen lever i Ginny när du skriver, och det får allt att bli suveränt!


Tack så HEMSKT mycket. Jag håller fortfarande på med kap. 4 men någon gång kommer det. Nu blev jag glad.






Altså jag dör verkligen av att du kan skriva så bra!!!!!!!! Jag skrev bara några utav orden för att beskriva hur bra du skriver! Längtar mer än någon efter nästa kap.


Jag ska skriva så fort jag kan jag lovar

1 nov, 2012 17:12

Borttagen

Avatar


jättebra!

1 nov, 2012 17:13

Mikaela120
Elev

Avatar


Hur många nya läsare ska jag egentligen få O____O'

Ska skriva när jag kommer till mamma, har grejerna där.

1 nov, 2012 17:14

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Fanfiction > Ginny Weasleys femte år på Hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.