Ginny Weasleys femte år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Ginny Weasleys femte år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
Tack så mycket! 17 sep, 2012 17:58 |
|
Minihäst
Elev |
Men ta den tid du behöver!!!det tar ett tag ibland kanske man inte ska tänka på det ett tag så kanske du kommer på någon AWSOME idé sen?det brukar funka för mig!
another day, another slay 17 sep, 2012 18:14 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Minihäst: Men ta den tid du behöver!!!det tar ett tag ibland kanske man inte ska tänka på det ett tag så kanske du kommer på någon AWSOME idé sen?det brukar funka för mig! Haha, tack så mycket 17 sep, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
stressa aldrig det är inte värt det
17 sep, 2012 18:28 |
|
Luna Lönn
Elev |
Hur sjukt bra får man vara, du är ju bäst!!!!!!
Grejen är att du verkligen lever i Ginny när du skriver, och det får allt att bli suveränt! ![]() _________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu 31 okt, 2012 11:24 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Luna Lönn: Hur sjukt bra får man vara, du är ju bäst!!!!!! Grejen är att du verkligen lever i Ginny när du skriver, och det får allt att bli suveränt! Tack så HEMSKT mycket. Jag håller fortfarande på med kap. 4 men någon gång kommer det. Nu blev jag glad. 31 okt, 2012 13:49 |
|
Luna Lönn
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Luna Lönn: Hur sjukt bra får man vara, du är ju bäst!!!!!! Grejen är att du verkligen lever i Ginny när du skriver, och det får allt att bli suveränt! Tack så HEMSKT mycket. Jag håller fortfarande på med kap. 4 men någon gång kommer det. Nu blev jag glad. Altså jag dör verkligen av att du kan skriva så bra!!!!!!!! Jag skrev bara några utav orden för att beskriva hur bra du skriver! Längtar mer än någon efter nästa kap. _________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu 1 nov, 2012 16:58 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Luna Lönn: Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Luna Lönn: Hur sjukt bra får man vara, du är ju bäst!!!!!! Grejen är att du verkligen lever i Ginny när du skriver, och det får allt att bli suveränt! Tack så HEMSKT mycket. Jag håller fortfarande på med kap. 4 men någon gång kommer det. Nu blev jag glad. Altså jag dör verkligen av att du kan skriva så bra!!!!!!!! Jag skrev bara några utav orden för att beskriva hur bra du skriver! Längtar mer än någon efter nästa kap. Jag ska skriva så fort jag kan jag lovar 1 nov, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
jättebra!
1 nov, 2012 17:13 |
|
Mikaela120
Elev |
Hur många nya läsare ska jag egentligen få O____O'
Ska skriva när jag kommer till mamma, har grejerna där. 1 nov, 2012 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen