Do you belive in magic?
Forum > Harry Potter > Do you belive in magic?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jossan
Elev |
Självklart! I'M SURE IT'S OUT THERE SOMEWHERE! (it's just hiding from us muggles...)
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 10 sep, 2012 13:54 |
|
salinix55
Elev |
10 sep, 2012 16:06 |
|
me.
Elev |
Hihi, I do. Her at hogwarts it's a lot me magic ♥
10 sep, 2012 16:09 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Men självklart. Jag skulle typ gå under om jag inte trodde att det fanns en annan värld än den ibland hemska vi lever i.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 10 sep, 2012 16:28 |
|
Linus311
Elev |
Klart att jag gör
Tjenare!!! :) 15 sep, 2012 19:42 |
|
lisa311
Elev |
Klart att jag gör skulle säkert inte kunna leva utan att tro på det
Don't Worry, Be Happy 15 sep, 2012 21:18 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: "Räcker det inte med att en trädgård är vacker, måste man tro att det bor älvor i den också?" Jaa! Yes! Skrivet av Seriously: Givetvis! Är jag sur och deprimerad brukar jag alltid skylla på att det finns demoner i närheten Då är vi ganska lika! TEBAKS IGEN 17 sep, 2012 16:10 |
|
Ms Scamander
Elev |
Of course!
18 sep, 2012 08:38 |
|
MrsMalfooy
Elev |
nej
18 sep, 2012 08:44 |
|
Burningflame
Elev |
Ja! Det finns här nånstans!
Score! 18 sep, 2012 09:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen