Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jasper du är en ängel

Forum > Fanfiction > Jasper du är en ängel

1 2 3 ... 5 6 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nästa

28 sep, 2012 06:34

Borttagen

Avatar


När kommer nästa kapitel

28 sep, 2012 06:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När kommer nästa kapitel


Troligtvis idag eller någon gång i helgen

28 sep, 2012 07:02

Borttagen

Avatar


ok bra

28 sep, 2012 07:34

Borttagen

Avatar


Bra kapitel!! Mer så fort som möjligt! ♥

29 sep, 2012 20:27

Borttagen

Avatar


Förlåt att jag inte skrivit på flera dagar behövde fundera på vad jag skulle skriva

Kapitel. 21

Anika*

Var det som Jasper sa sant? Vilket fall som hälst behövde Linnea få veta det här. Och något sa mej att hon skulle behöva höra det från Jasper.

Linnea*

Anika kom tillbaka. Du undrade vad han ville. Sa hon. Ja? Sa jag. Han behövde förklara och jag tror att du också borde höra förklaringen. Från Jasper. Tillade hon. Aldrig i livet. Sa jag. Linnea alvarligt han har en förklaring och om den är san så förändras allt. Ja ja att prata med honom kan väll inte göra saken värre. Suckade jag. Bra kom med. Sa Anika. Mitt hår stod och alla håll och såg ut att aldrig sätt en hårborste (trots att det typ bara gått ett och ett halvt dygn) men det struntade jag i.

1 okt, 2012 21:33

Borttagen

Avatar


Bra! Meer.så.fort du har tid/vill

1 okt, 2012 21:39

Borttagen

Avatar


Kapitel. 22

Så du var under en kärleks dryck när du kysste den där tjejen. Säger jag.Ja. Svarade Jasper.Men varför förgiftade Alex dej med den?Jag och Alex hatar varandra. Sa Jasper. Så om det var som Jasper sa så hade han aldrig varit otrogen mot mej. Inte på riktig iallafall. Skulle vi bli ihop igen då? Nej jag tror inte det skulle funka. Alltså inte för att jag inte tyckte om Jasper. Nej det var liksom som att ska vi säga så här: när Alex var otrogen mot mej så ramlade jag ner. Sen hjälpte Jasper mej upp. Sen när jag trodde Jasper var otrogen mot mej så ramlade jag igen. Och detta med kort tids mellanrum. Jag visste att jag inte skulle klara att ramla igen. Och att jag även skulle vara räd för det.

1 okt, 2012 21:58

Borttagen

Avatar


♥ meer!

1 okt, 2012 22:00

Borttagen

Avatar


Kapitel. 23

I flickornas sovsal
----------------------------------------------------------------------
Jag bestämde mej för att skriva ett brev till Jasper:

Jasper jag tror inte det funkar att vara ihop. Inte för att jag inte älskar dej. Alex och du (när jag trodde du var otrogen). Jag vill bara vänta tills vi blir ihop igen. Okej? Bara tills vi båda vet att vi aldrig skulle svika varandra /Linnea

Jag gick ner till uggleboet och lånade en låne-uggla (jag hade ju ingen egen) och skickade iväg brevet. Det skulle komma fram i morgon. Jag gick upp till sovsalen.

2 okt, 2012 06:55

1 2 3 ... 5 6 7 8 9

Forum > Fanfiction > Jasper du är en ängel

Du får inte svara på den här tråden.