Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Älskade Danny

Forum > Fanfiction > Älskade Danny

1 2 3 ... 5 6 7 ... 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


15 aug, 2012 20:41

Borttagen

Avatar


Jag ÄLSKAR TOLTALLT älskade danny!!

15 aug, 2012 20:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ÄLSKAR TOLTALLT älskade danny!!

Hihi me too

15 aug, 2012 20:45

Borttagen

Avatar


Kapitel 5
Dannys ägare

Jag satt och grinade hemma. Varför skulle någon köpa älskade Danny, det var ju jag som skulle köpa honom.
Jag hade 1500 kr i min spargris, och jag var nästan vid målet av att köpa honom!
Jag brast av gråt, mamma kom in och hon hade bakat kakor.
Hon sa att när hon var liten så fick hon en hund men ett år senare dog han, och hon sa att jag borde vara glad för att Danny har ett bra hem.
Jag ville vara ensam i mitt rum.
Jag kunde inte tänka på det. JAG KUNDE BARA INTE! :'(
Emilia och Ida ringde mig, men jag kunde inte svara.
Jag gick till skolan, men skolan var fortfarande stängt klockan var bara halv åtta.
Vi börjar klockan 9.00
På andra sidan vägen såg jag Emilia och Ida med en jätte stor väska. De bar på den hela vägen upp för backen.
Jag frågade de vad det var, de sa att det bara var några böcker.
Jag sa okej, men jag undrade varför de här så tidigt. De sa att de väntade på mig. Jag tyckte det var lite skumt…
Klockan var 9.00 och vi gick in i skolporten.
Vi gick in i klassrummet och, idag skulle vi ha SO.
Jag satt på min bänk och hade min SO bok framför mig.
Läraren sa att vi skulle öppna sidan 11-12, men inte idag inte imorgon skulle jag kunna koncentrera mig.
Emilia och Ida tittar på mig konstigt…
NU!! NU!! nu kom jag på att det är min födelsedag idag! Hur kunde jag vara så dum!
Det var därför Emilia och Ida bar den tunga väskan det var säkert min födelsedags present!!
Jag längtade tills skolan var slut! YEY!!
Skolan var slut och Emilia och Ida sprang iväg så snabbt de bara kunde, jag försökte hinna med men de var för snabba.
Jag gick hem, jag hade så tråkigt. Jag fattar inte att mamma inte väckte mig imorse!!
Jag gick låångsamt hem. Så fort jag var framme, öppna jag dörren OCH då såg jag en överraskningsfest BARA FÖR MIG!!
Det var så kul, men jag såg inte Emilia eller Ida och alla mina kompisar va där utom Emilia och Ida...

15 aug, 2012 20:58

Borttagen

Avatar


ÅÅÅÅH, jättebra! MER! 8D
Jag har mina aningar om vad som finns i väskan... *känner mig som Sherlock Holmes*

15 aug, 2012 22:52

Minidjuret
Elev

Avatar


Underbart underbart!
Mer!

Precis som Kossanberta har jag mina aningar, får väl se om vi har rätt, hehe ^^

15 aug, 2012 22:54

Borttagen

Avatar


Bevakar skit bra hann bara inte läsa allt måste till skolan >.<

16 aug, 2012 07:48

Detta inlägg ändrades senast 2012-08-16 kl. 12:57
Antal ändringar: 1

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


skit va bra snälla fortsätt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

16 aug, 2012 10:27

Borttagen

Avatar


fortsätt

16 aug, 2012 10:38

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
fortsätt

ja,snälla!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

16 aug, 2012 10:39

1 2 3 ... 5 6 7 ... 18 19 20

Forum > Fanfiction > Älskade Danny

Du får inte svara på den här tråden.