Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Ja i ettan sväng lät och vrid !!!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
5 feb, 2011 10:06 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Asså jag kommer inte ihåg nånting från ettan typ ju, elr från sexan, det är lite konstigt för det borde jag ju väll för att det är den näst senaste, men det ända jag kommer ihåg då är att Snape dödar Dumbledore och att det kommer levande döda kroppar ur vattnet när Harry och Dumbledore kom till nåt ställe, konstigt namn: levande döda kroppar!Haha,
_______________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 5 feb, 2011 10:14 |
|
Black
Elev |
5 feb, 2011 12:32 |
|
Roretta
Elev |
Varför tummen-nerade någon Seamus
Berits hand touched fried chicken. /proud 5 feb, 2011 14:47 |
|
Black
Elev |
5 feb, 2011 14:57 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Seamus, vem är det nu igen?
________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ 5 feb, 2011 16:39 |
|
Black
Elev |
5 feb, 2011 17:05 |
|
Hillevi Claw
Elev |
5 feb, 2011 17:19 |
|
GredForge
Elev |
Dean, Fred och George :3
Fast i dom första filmerna är ju Harry, Ron och Draco väldigt söta dom me :3 Neither one can live if the other survives 5 feb, 2011 17:44 |
|
best30
Elev |
jag tycker hermione
En flicka med många drömmar♥ Min avatar är en liknelse av mitt äkta utseende♥ 5 feb, 2011 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen