Lägg av med Slytherin-mobbningen!
Forum > Harry Potter > Lägg av med Slytherin-mobbningen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Hydra: Skrivet av Borttagen: det är många som mobbar Hufflepuff oxå Det håller jag med om. Det är inget fel på Hufflare, faktiskt. Bara för att de är snälla så klassas de som korkade. Precis! Lojal och korkad är långt ifrån samma sak!
11 aug, 2012 14:57 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag gillar Slytherins
11 aug, 2012 15:02 |
|
Hydra
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Det enda som kanske inte stämmer in på Slytherin för mig är att jag gillar mugglarfödda. Alla Slytherin elever tycker inte illa om mugglarfödda, herregud. 11 aug, 2012 15:15 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Hydra: Skrivet av Mikaela120: Det enda som kanske inte stämmer in på Slytherin för mig är att jag gillar mugglarfödda. Alla Slytherin elever tycker inte illa om mugglarfödda, herregud. Nej men de flesta. 11 aug, 2012 15:33 |
|
Hydra
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Hydra: Skrivet av Mikaela120: Det enda som kanske inte stämmer in på Slytherin för mig är att jag gillar mugglarfödda. Alla Slytherin elever tycker inte illa om mugglarfödda, herregud. Nej men de flesta. Yeah, sure. *rolling eyes* 11 aug, 2012 15:35 |
|
IamAK
Elev |
jag varken tror eller tycker att alla slytherins är elaka osv. jag vet inte vilka du upplever har tyckt så men jag har inte sett så många som gör det heller. det är väl mest i så fall som någon sa såna som inte vet mycket om HP. men det finns ju lite fördomar om alla elevhem... dessutom ÄR slytherin det elevhem som har producerat flest onda trollkarlar. men jag fattar att alla inte är det och att man inte ska "mobba" slytherin.
11 aug, 2012 18:05 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Bra skrivet! Just det, igentligen e ju Slyth fö de ambitiösa! (O int Huff o Claw för den delen Imagination and dreaming is my life 11 aug, 2012 18:19 |
|
MissLollo
Elev |
Tycker det här med att Slytehrin/Hufflepuff mobbandet är helt fel! Som någon ovan mig skrev, så är det ofta sådan som inte kan så mycket om HP som gör sånt men tyvärr andra också. Har en kompis som abra sett filmerna och därför är helt emot slytherin vilket jag tycker är helt fel. Visst var många där dödsätare, men det var säkert några som kämpade mot Voldemort också.
Jag säger inte att detta är rätt, men under Voldemorts 'tid' var det många på Hogwarst bland Slytherinarna om var dödsätare. Alltså kaan det ha varit ganska svårt att hålla sig undan när alla man delade sovsal med kanske var dödsätare vilket kan ha varit en anledning till att några av dödsätarna blev dödsätare, pga grupptryck. Det är fortfarande inte rätt beslut, förstås. Själv är jag helt emot detta slytherin/hufflepuff bråk och tycker att alla är ska behandla varandra bra.
11 aug, 2012 18:27 |
|
Bombarda
Elev |
Jaghar absolut inget problem med Slytherin, har aldrig haft det och kommer aldrig ha det. Förstår inte vad folk som säger att Slytherin är ja allt det där tramset har får tankar.
Själv är man en Slytherpuff ! Jag har faktiskt inte hört någon här på mugglis iaf säga att ni i Slytherin är mindre värda/elaka elr något Isf tycker jag ni borde sluta upp med att snacka skit om andra elevhem, alla är lika värda och har olika bra och dåliga egenskaper. Tack för mig! ♥ Kärlek till alla! 11 aug, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Slytherin är bra
11 aug, 2012 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen