Vilken karaktär skulle du vilja vara?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Luna, ginny eller hermione!
27 aug, 2012 20:58 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
Fenrir! Minus dödandet... Eller Narcissa minus hennes slemmige ynkrygg till man.
28 aug, 2012 02:13 |
|
LauraTree
Elev |
Någon lärare, typ Sprout, för då får man vara på Hogwarts hela tiden
28 aug, 2012 06:34 |
|
Borttagen
|
Draco
28 aug, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Luna Lovegood!
Hon är både lojal, och söt. Därför ![]() 29 okt, 2012 16:42 |
|
Fire
Elev |
29 okt, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
~Luna Lovegood, såklart. ♥~
29 okt, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Bellatrix Lestrange, eller Hemione.
29 okt, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Luna/Neville/Snape ♥
29 okt, 2012 18:00 |
|
Little J
Elev |
10 nov, 2012 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen