Ett till Ett till Mugglis Game!:)
Forum > Fanfiction > Ett till Ett till Mugglis Game!:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Erica: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Erica: Skrivet av Victoire Weasly: Äntligen någon som väljer 10an Idag tog mina tummar slut snabbt känns det som x) De tog slut halv 2 inatt Ursäkta? Vad menar du med tummar?? ^^ Forumbetyg jaha,
7 aug, 2012 16:26 |
|
Little J
Elev |
7 aug, 2012 16:27 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Erica: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Erica: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Erica: Skrivet av Victoire Weasly: Äntligen någon som väljer 10an Idag tog mina tummar slut snabbt känns det som x) De tog slut halv 2 inatt Ursäkta? Vad menar du med tummar?? ^^ Forumbetyg jaha, Jag kan också var dum ibland... I alla fall, nu låter vi folk anmäla sig istället för att vi tar över tråden ~MY TUMBLR~ 7 aug, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Okej, jag såg att det fanns en plats kvar, så om jag kan så vill jag vara med i D9!
7 aug, 2012 16:32 |
|
VattenBlå
Elev |
Luna Chang: Jag kan inte skicka meddelande till dig (alltså mallen), ska du då skicka ett meddelande till mig så svarar jag med mallen, eller ska jag lägga ut den här? ^^
((Det är jättekonstigt, jag kan skicka meddelande till alla andra personer O___o))
7 aug, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Distrikt 9 här, oh yeah.
7 aug, 2012 16:41 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, jag såg att det fanns en plats kvar, så om jag kan så vill jag vara med i D9! Jag skriverupp dig och jag tror der är en plats kvar Nu.. Skrivet av VattenBlå: Luna Chang: Jag kan inte skicka meddelande till dig (alltså mallen), ska du då skicka ett meddelande till mig så svarar jag med mallen, eller ska jag lägga ut den här? ^^ ((Det är jättekonstigt, jag kan skicka meddelande till alla andra personer O___o)) Jag ugglar dig Hej 7 aug, 2012 16:43 |
|
VattenBlå
Elev |
7 aug, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Finns det plats?
7 aug, 2012 16:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Distrikt 9 här, oh yeah. Det är fullt, men vill du vara i d11 eller kan pixi f den platsen? Hej 7 aug, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen