Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
Forum > Harry Potter > Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dimma
Elev |
Det hade varit hemskt, ja D:
29 mar, 2013 20:31 |
|
J-star Black
Elev |
29 mar, 2013 20:52 |
|
Ginny!!!!
Elev |
29 mar, 2013 22:52 |
|
Torazu
Elev |
30 mar, 2013 00:06 |
|
hermione9800
Elev |
30 mar, 2013 00:12 |
|
ginny 23
Elev |
30 mar, 2013 11:27 |
|
Loveleen
Elev |
30 mar, 2013 12:33 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag faktiskt rätt säker på att JK aldrig skulle tänka den tanken.
Men om hon skulle gjort det skulle det förstöra så mycket. Jag skulle nästan hata henne om hon gjorde det qqqaqqNah 30 mar, 2013 17:13 |
|
Looney673
Elev |
30 mar, 2013 18:19 |
|
Unik
Elev |
GOSH vad hemskt. Dock tycker jag att då kunde hon ansträngt sig lite mer, det där "kapitlet" var inte så... Jättebra skrivet ENLIGT MIG.
Edit: det hade inte varit hemskt alls. C: För filmerna kunde ju gjorts EXAKT likadant ändå, bortsett från ett annorlunda slut liksom. xP Tror faktiskt att jag skulle skrattat lite om jag läst en flera tusen sidor lång historia som sen visar sig vara en dröm. xD Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 31 mar, 2013 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen