Vilket ämne vill du bli lärare i?
Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Trolldryckskonst
5 aug, 2012 22:54 |
|
pewety2
Elev |
förvandlings konst
5 aug, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Försvar mot svartkonster
5 aug, 2012 23:26 |
|
LevaLivet
Elev |
Trollformellära definitivt
5 aug, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Trollformellära
5 aug, 2012 23:28 |
|
Ms.Markus
Elev |
Helst skulle jag vilja vara lärare i ALLA ämnen... men heheh xD
Allra helst i Försvar mot Svartkonster ![]()
5 aug, 2012 23:38 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Förvandlingskonst, skötsel och vård av magiska djur eller trollformler.
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 5 aug, 2012 23:42 |
|
Consectetuer
Elev |
Trollformellära eller förvandlingskonst.
6 aug, 2012 00:24 |
|
Millson Lovegood
Elev |
6 aug, 2012 08:31 |
|
SabinaPotter
Elev |
Förvandlingskonst, helt klart
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 6 aug, 2012 08:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen