The Hogwarts games (ett lite annorlunda TMG)
Forum > Fanfiction > The Hogwarts games (ett lite annorlunda TMG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yej en Slytherclaw
2 aug, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Du kan hitta på mall till mig men jag kan säga att min karaktär har sämst självförtroende xD
2 aug, 2012 16:39 |
|
Corriiz
Elev |
2 aug, 2012 16:59 |
|
cikki
Elev |
mall kommer när jag har dator...
2 aug, 2012 17:07 |
|
Dragonflies
Elev |
Skrivet av Corriiz: Jag vill vara med eller är det försent?? Nej, det är inte för sent 2 aug, 2012 17:13 |
|
Corriiz
Elev |
Skrivet av Dragonflies: Skrivet av Corriiz: Jag vill vara med eller är det försent?? Nej, det är inte för sent Ja ![]()
2 aug, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Mallen kommer när jag är hemma
2 aug, 2012 22:26 |
|
Mikaela120
Elev |
Ja, det är helt okej... Men var gör man mallen? Edit: Hittade nu: 2 aug, 2012 22:55
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 2 kl. 23:10
|
|
Dragonflies
Elev |
Det finns en spoiler med mallen i på första inlägget. Du fyller bara i den och skickar den till mig med en uggla
2 aug, 2012 23:00 |
|
Incendio
Elev |
Jag vill vara med, Årskurs 6, för Slytherin (obviously....)
3 aug, 2012 10:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen