Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Hogwarts games (ett lite annorlunda TMG)

Forum > Fanfiction > The Hogwarts games (ett lite annorlunda TMG)

1 2 3 ... 5 6 7 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Yej en Slytherclaw

2 aug, 2012 16:13

Borttagen

Avatar


Du kan hitta på mall till mig men jag kan säga att min karaktär har sämst självförtroende xD

2 aug, 2012 16:39

Corriiz
Elev

Avatar


Jag vill vara med eller är det försent??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FORhkK0Pbsfc0E%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F2c%2Fe9%2Fce%2F2ce9ce85559d42c8e4f10a31cfb06142.gif

2 aug, 2012 16:59

cikki
Elev

Avatar


mall kommer när jag har dator...

2 aug, 2012 17:07

Dragonflies
Elev

Avatar


Skrivet av Corriiz:
Jag vill vara med eller är det försent??


Nej, det är inte för sent jag skriver in dig på gryffindor årskurs 5, blir det bra?

2 aug, 2012 17:13

Corriiz
Elev

Avatar


Skrivet av Dragonflies:
Skrivet av Corriiz:
Jag vill vara med eller är det försent??


Nej, det är inte för sent jag skriver in dig på gryffindor årskurs 5, blir det bra?


Ja

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FORhkK0Pbsfc0E%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F2c%2Fe9%2Fce%2F2ce9ce85559d42c8e4f10a31cfb06142.gif

2 aug, 2012 19:48

Borttagen

Avatar


Mallen kommer när jag är hemma

2 aug, 2012 22:26

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Dragonflies:
Skrivet av Mikaela120:
Jag vill vara med!


Jag satte dig på årskurs 5 för det var det enda som var kvar, är det ok?


Ja, det är helt okej... Men var gör man mallen?

Edit: Hittade nu:


2 aug, 2012 22:55

Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 2 kl. 23:10
Antal ändringar: 1

Dragonflies
Elev

Avatar


Det finns en spoiler med mallen i på första inlägget. Du fyller bara i den och skickar den till mig med en uggla

2 aug, 2012 23:00

Incendio
Elev

Avatar


Jag vill vara med, Årskurs 6, för Slytherin (obviously....)

3 aug, 2012 10:30

1 2 3 ... 5 6 7 ... 11 12 13

Forum > Fanfiction > The Hogwarts games (ett lite annorlunda TMG)

Du får inte svara på den här tråden.