Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Karaktärerna...?

Forum > Harry Potter > Karaktärerna...?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
lunalovegood!!
Elev

Avatar


Luna! Hon är cool, för att hon vågar vara sig själv. Det tycker jag är coolt.

Ginny Weasley gillar jag också men på 1:a plats står Luna.
Och sedan självklart trion.

25 dec, 2012 13:56

captaiin
Elev

Avatar


LUNA

captaiin

8 jan, 2013 22:14

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Karaktärerna...?

Du får inte svara på den här tråden.