Karaktärerna...?
Forum > Harry Potter > Karaktärerna...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
Luna! Hon är cool, för att hon vågar vara sig själv. Det tycker jag är coolt.
![]() Ginny Weasley gillar jag också men på 1:a plats står Luna. Och sedan självklart trion. 25 dec, 2012 13:56 |
|
captaiin
Elev |
LUNA
captaiin 8 jan, 2013 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen