Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Att älska en dödsätare (sv)

Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)

1 2 3 ... 5 6 7 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sjukt bra, bevakar!

23 jul, 2012 19:50

karlsson.9
Elev

Avatar


JÄTTEBRA! MER! MER! MER!

23 jul, 2012 23:12

Borttagen

Avatar


När kommer det mer? Älskar verkligen den här!

24 jul, 2012 09:53

blueberrydreams
Elev

Avatar


Ikväll... Jag ska och bada med familjen... Boring...

dinisaurie.blogg.se

24 jul, 2012 10:39

Borttagen

Avatar


blueberrydreams Men det är lungt!

24 jul, 2012 10:47

Mikaela120
Elev

Avatar


Ny läsare här! Älskar din ff. Kan vara för att jag känner igen mig som Amanda... Du skriver verkligen bra. Fortsätt på det viset.

MVH/ Mikaela

24 jul, 2012 11:09

blueberrydreams
Elev

Avatar


Tack alla nya läsare!! Eta kommentarer gör min dag Blir så glad när jag loggar in på morgonen och har fått massa snälla kommentarer! Ni är underbara!!

Jag slets ifrån Draco. Chris händer runt min hals.
-''Vad fan tror du att du håller på med? Du kysser en jävla dödsätare.''
-''Och?''
-''Och de jobbar åt Voldemort!''
-''Chris du stryper mig!''
-''Jag försöker få lite vett i dig.''
-''Jag är vid mina sinnens fulla bruk!''
-''Det verkar inte som det!'' Säger han och släpper mig.
Jag går tillbaka till Draco och han tar tag i min hand. Han transfererar oss bort från byn.

Jag svimmade av under resan.

dinisaurie.blogg.se

24 jul, 2012 16:32

Borttagen

Avatar


ny läsare!!! jättebra!!!

24 jul, 2012 17:00

Borttagen

Avatar


Omg, så sjukt bra! När kommer mer? Älskar den här så sjuuuukt mycket!

24 jul, 2012 17:44

blueberrydreams
Elev

Avatar


Så snart jag skrivit klart nästa kapitel kommer mer :3 Men datorn kraschar hela tiden!!

dinisaurie.blogg.se

24 jul, 2012 18:06

1 2 3 ... 5 6 7 ... 17 18 19

Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)

Du får inte svara på den här tråden.