Att älska en dödsätare (sv)
Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sjukt bra, bevakar!
23 jul, 2012 19:50 |
|
karlsson.9
Elev |
JÄTTEBRA! MER! MER! MER!
23 jul, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
När kommer det mer? Älskar verkligen den här!
24 jul, 2012 09:53 |
|
blueberrydreams
Elev |
Ikväll... Jag ska och bada med familjen... Boring...
dinisaurie.blogg.se 24 jul, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
blueberrydreams Men det är lungt!
24 jul, 2012 10:47 |
|
Mikaela120
Elev |
Ny läsare här! Älskar din ff. Kan vara för att jag känner igen mig som Amanda... Du skriver verkligen bra. Fortsätt på det viset.
MVH/ Mikaela 24 jul, 2012 11:09 |
|
blueberrydreams
Elev |
Tack alla nya läsare!! Eta kommentarer gör min dag
Jag slets ifrån Draco. Chris händer runt min hals. -''Vad fan tror du att du håller på med? Du kysser en jävla dödsätare.'' -''Och?'' -''Och de jobbar åt Voldemort!'' -''Chris du stryper mig!'' -''Jag försöker få lite vett i dig.'' -''Jag är vid mina sinnens fulla bruk!'' -''Det verkar inte som det!'' Säger han och släpper mig. Jag går tillbaka till Draco och han tar tag i min hand. Han transfererar oss bort från byn. Jag svimmade av under resan. dinisaurie.blogg.se 24 jul, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
ny läsare!!! jättebra!!!
24 jul, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Omg, så sjukt bra! När kommer mer? Älskar den här så sjuuuukt mycket!
24 jul, 2012 17:44 |
|
blueberrydreams
Elev |
Så snart jag skrivit klart nästa kapitel kommer mer :3 Men datorn kraschar hela tiden!!
dinisaurie.blogg.se 24 jul, 2012 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen