Ginny Weasley och hemligheternaskamare
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Jag ber om ursekt för födrjöjningen av nästa kapitel men jag har varit på läger och sedan har jag haft kompisar här och sedan börjar skolan i morgon så jag måste fixa några saker. Sedan har jag börjat skriva en liten historia som jag har skrivit på, men jag lovar att nästa kapitel ska komma snart. Okej Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 14:43 |
|
amanda1104
Elev |
Stressa ICKE
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 aug, 2012 14:43 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Jag ber om ursekt för födrjöjningen av nästa kapitel men jag har varit på läger och sedan har jag haft kompisar här och sedan börjar skolan i morgon så jag måste fixa några saker. Sedan har jag börjat skriva en liten historia som jag har skrivit på, men jag lovar att nästa kapitel ska komma snart. Okej Ja, jag la in den i dag 20 aug, 2012 14:44 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Jag ber om ursekt för födrjöjningen av nästa kapitel men jag har varit på läger och sedan har jag haft kompisar här och sedan börjar skolan i morgon så jag måste fixa några saker. Sedan har jag börjat skriva en liten historia som jag har skrivit på, men jag lovar att nästa kapitel ska komma snart. Okej Ja, jag la in den i dag Misstänkte väl nåt sånt, har inte sett den innan Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 14:48 |
|
Lida
Elev |
Ja, fast föst hitade jag inte kamranXD
20 aug, 2012 14:49 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Ja, fast föst hitade jag inte kamranXD Haha, men sen gjorde du det verkar det som Men stressa inte, skriv i lagom takt Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
det är lugnt att du inte har skrvit på ett tag, men jag längtar tills det kommer mer men stressa inte
20 aug, 2012 16:33 |
|
Safe
Elev |
Bevakar.
Duellera med mig..<3 31 aug, 2012 17:57 |
|
Lida
Elev |
HAr ett kapitel på gång men jag ska på ponnytrav(ska tävla) och sedan så har jag en jobbig engelska läxa som MÅSTES göras men kapitlet ska nog komma snart, det LÅVAR jag
31 aug, 2012 18:10 |
|
Majis
Elev |
Okej
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 31 aug, 2012 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen