Er innersta önskan!
Forum > Harry Potter > Er innersta önskan!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Black: Me being a wizard :3 me too! 1 feb, 2011 20:52 |
|
potter_fan
Elev |
skulle se mig själv på Hogwarts- tillsammans med Hermione!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 12 mar, 2012 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Fred på jorden och att få träffa Jedward.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2012 19:26 |
|
Safrina
Elev |
12 mar, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Att bli make och pappa
12 mar, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Jag skulle se mig stå framför Hogwarts, på riktigt. </3
12 mar, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Mig själv - som lycklig. Hur det nu utspelar sig har ingen större betydelse.
12 mar, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Make och pappa
12 mar, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen