Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I personligheten Luna tror jag utseendet kanske Luna där med. men jag har varit lik Draco typ.
19 jul, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Ngn sjuk blandning av Luna, Hermione och Ginny.
19 jul, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
En blandning av Luna och Ginny
19 jul, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Ernie Macmillan kanske
19 jul, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Draco
20 jul, 2012 14:37 |
|
valetta
Elev |
ginny skulle jag tro
Long live the magic we made... 20 jul, 2012 14:50 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Hermione, för att alla mina kompisar tycker att jag räcker upp handen hela tiden , medan ingen annan gör det (och för att jah också skulle gifta mig med Ron : DDDD)..
Sedan är jag i min lilla egna värld (^^) så kanske Luna, och som Neville, för jag är nog den glömskaste och klumpigaste personen i världen .. Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 20 jul, 2012 14:53 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag är 50% Luna Lovegood och 40% Neville och 10% Hermione.
Sedan ser jag mig själv som Luna och Nevilles lovechild, utseendemässigt och personlighetsmässigt.
20 jul, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
<---- Kolla bilden
21 jul, 2012 00:45 |
|
lisa311
Elev |
Ginny eller lite Hermione
Don't Worry, Be Happy 21 jul, 2012 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen