Angående Ginny Weasley
Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
Jag gillar Ginny i böckerna, i filmerna är hon inte så bra
Don't Worry, Be Happy 22 jul, 2012 17:08 |
|
lusianna
Elev |
jag tycker om Ginny
Lusianna 22 jul, 2012 17:12 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag tycker Ginny verkligen är toppen! Jag menar, hon har sju bröder som hon ser upp till och måste anpassa sig efter, hon är snäll, smart, rolig, spelar sjukt bra quidditch, muntrar upp alla, är med och kämpar även om hon aldrig får, hon är fin, duktig och bara allmänt bäst, den som påstår någonting annat om henne är nog mest avis
Winter is coming... 22 jul, 2012 17:30 |
|
inovember
Elev |
22 jul, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Skådisen Bonnie Wright har förstört Ginny för all framtid... Plus att Ginny har min man.
22 jul, 2012 19:54 |
|
Queen Boo
Elev |
jag tycker om henne
jag är jättecoolig älska mig plz 22 jul, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skådisen Bonnie Wright har förstört Ginny för all framtid... Plus att Ginny har min man. Detta kan inte stämma 22 jul, 2012 22:05 |
|
Stoneslow
Elev |
22 jul, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Och jag har också Gillat henne med mera. 22 jul, 2012 22:23 |
|
MystiqueRed
Elev |
Bonnie Wright är iaf helt fel för rollen som Ginny, den lilla respekt hon lyckades få av mig i böckerna var pga av hennes attityd och att hon var en liten player (inte för att man ska respektera det, men det var ju lite roligt)... Rent filmsmässigt är hon ett skämt, har ingen pondus och alla scener mellan henne och Daniel är bara awkward och borde klippas bort... om man bortser från den med George, men det är enbart för att Oliver räddar scenen
23 jul, 2012 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen