Mitt liv som spöke
Forum > Fanfiction > Mitt liv som spöke
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
granger_fan
Elev |
Jag har inte lämnat den (även om jag ibland överväger det...)!
Men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva och det är så sjukt jobbigt och jag får jättedåligt samvete... Jag vet att det låter patetiskt men har ni några idéer på hur historien ska fortsätta..? Skicka det via ugglepost i så fall. Jag är så ledsen för att ni tvingas vänta så länge! Jag lovar, jag jobbar på det! Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!! 9 okt, 2013 23:36 |
|
Borttagen
|
okej väntar
själv har inga idéer 10 okt, 2013 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen