Ron Weasleys sista år på Hogwarts [SV]
Forum > Fanfiction > Ron Weasleys sista år på Hogwarts [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione-1
Elev |
19 jul, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
Jätte bra! Vill bara sega en sak... Fortset skriva snälla det är ju jätte bra! : )
20 jul, 2012 00:19 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jätte bra! Vill bara sega en sak... Fortset skriva snälla det är ju jätte bra! : ) Tack!! ♥ Skrivet av hermione-1: Du kan skriva on snapes födelsedag?? Kanske nån gång Asså, jag har iiinga idéer, posta gjärna, alla är välkommna! ![]()
20 jul, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Skriv om någon quidditch match!
Ps. Läs min historia som hetter: livet för quidditch 20 jul, 2012 12:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mm... Skriv om någon quidditch match! Ps. Läs min historia som hetter: livet för quidditch ![]()
20 jul, 2012 18:11 |
|
Ariel
Elev |
23 jul, 2012 11:21 |
|
Tonks_xD
Elev |
Taack!
Nu känner jag mig dum. Jag sa att kapitlet skulle komma på fredag. Nu är det måndag. Hjälp! Alla idéer är bra, snälla, hjälp mig! Uggla mig dina idéer så kanske jag tar med nån! Snälla! ![]()
23 jul, 2012 11:23 |
|
Ariel
Elev |
braaaa!
//Ariel 24 jul, 2012 09:26 |
|
Tonks_xD
Elev |
Okej, nu kommer kapitlet. hermione-1 tyckte att det var bättre med ett kort kapitel som kommer nu än ett långt som kommer senare. Så det kommer nu!
_________________________________ Kapitel tre - Vem var det? viskade Ron till Hermione. - Hur skulle jag kunna veta det?! svarade hon. - Du brukar veta sånt... Mumlade Ron tyst. - Tyst och titta där! sa Harry, som hade lagt märke till någonting. - Vad? sa Ron - Åh! En enhörning! Hermione spärrade upp ögonen och tittade storögt mot portarna. Fler av eleverna hade lagt märke till den, och snart var allas blickar vända mot den. - SHHH!! TYYYYST!! vrålade McGonnagall ut över stora salen. Nu vändes alla blickar mot henne. - ST-STOPP!! Det var den lille filuren igen. Men han pratade normalt, ja förutom stamningen. Han viskade inte heller. D-det är min enhörning. J-jag rider p-på den i-ibland. - Det låter som Quirrell, fnissade Ron. - Det är inte roligt! Fräste Hermione tillbaka. Den lille mannen gick stadigt upp till McGonnagall och ställde sig bredvid henne. - D-det har skett e-et m-missförstånd! J-jag är den nya läraren i-i Försvar m-mot Svartkonster! V-i ska ha e-en enhörning d-är. McGonnagall såg ut som ett frågetecken. Men sedan såg det ut som hon förstod. - Jaha, välkommen Professor Nellui. Du kan inta din plats bredvid Professor Snape, som egentligen skulle ta din tjänst. Men, sedan fick vi dig, en mycket bra arbetsman... McGonnagall fortsatte att babbla, och Ron trodde inte någon i hela Stora salen lyssnade. Möjligtvis Hermione. ____________________________________ JAG VEEEEEEET. Kort, dåligt, konstigt slut, DÅLIIIIGGGGGTTTTT. Men jag hoppas det var bättre än inget. ![]()
24 jul, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Fortsätt du Tove!
24 jul, 2012 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen