Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lily~James - Always and forever [SV]

Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]

1 2 3 ... 5 6 7 ... 48 49 50
Användare Inlägg
allealicia
Elev

Avatar


Ny läsare!!
Jättesupermegabra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.amazonaws.com%2Fpizap_gallery%2F071412%2Fmedium%2Fpizap.com10.044807114638388161342283258843.jpg

18 jul, 2012 12:56

Borttagen

Avatar


Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x(

18 jul, 2012 22:43

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x(

Jag kommer inte alls vara utomlands i sommar.

19 jul, 2012 10:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x(

Jag kommer inte alls vara utomlands i sommar.


Inte jag heller, lite tråkigt faktiskt, det är inte så fint väder här hemma.

19 jul, 2012 10:44

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x(

Jag kommer inte alls vara utomlands i sommar.


Inte jag heller, lite tråkigt faktiskt, det är inte så fint väder här hemma.

Här lyser solen så jag klagar inte hehe Men vi hade regn i tre veckor typ.

19 jul, 2012 10:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x(

Jag kommer inte alls vara utomlands i sommar.


Inte jag heller, lite tråkigt faktiskt, det är inte så fint väder här hemma.

Här lyser solen så jag klagar inte hehe Men vi hade regn i tre veckor typ.


Kul för dig!
Hemma hos mig så är bara mörka moln och lite småregn.

19 jul, 2012 10:47

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Har ni gått lite Off topic nu eller?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

19 jul, 2012 11:23

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
Har ni gått lite Off topic nu eller?

Oh nejdå

19 jul, 2012 11:25

Borttagen

Avatar

+3


*skapar ny tråd*; ''för alla oss som vill diskutera vädret i fanfictrådar''

22 jul, 2012 20:39

Borttagen

Avatar


SHIT VAD BRA *BEVAKAR*

22 jul, 2012 21:49

1 2 3 ... 5 6 7 ... 48 49 50

Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]

Du får inte svara på den här tråden.