Lily~James - Always and forever [SV]
Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
allealicia
Elev |
18 jul, 2012 12:56 |
|
Borttagen
|
Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x(
18 jul, 2012 22:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x( Jag kommer inte alls vara utomlands i sommar. 19 jul, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x( Jag kommer inte alls vara utomlands i sommar. Inte jag heller, lite tråkigt faktiskt, det är inte så fint väder här hemma. 19 jul, 2012 10:44 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x( Jag kommer inte alls vara utomlands i sommar. Inte jag heller, lite tråkigt faktiskt, det är inte så fint väder här hemma. Här lyser solen så jag klagar inte hehe 19 jul, 2012 10:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Jaa jag haaar vart i England men nu har jag tråkigt x( Jag kommer inte alls vara utomlands i sommar. Inte jag heller, lite tråkigt faktiskt, det är inte så fint väder här hemma. Här lyser solen så jag klagar inte hehe Kul för dig! Hemma hos mig så är bara mörka moln och lite småregn. 19 jul, 2012 10:47 |
|
onlyoliviaa
Elev |
19 jul, 2012 11:23 |
|
Ginny00
Elev |
19 jul, 2012 11:25 |
|
Borttagen
|
*skapar ny tråd*; ''för alla oss som vill diskutera vädret i fanfictrådar''
22 jul, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
SHIT VAD BRA
22 jul, 2012 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen