Livet jag inte uppskattade
Forum > Fanfiction > Livet jag inte uppskattade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack!!!åker imorgon till London!! Kanske kan ta med surfplattan efter som det stog att det var gratis internet uppkoppling!!!!
Kanske kommer det ett till kapitel sen!!! 9 jul, 2012 13:20 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack!!!åker imorgon till London!! Kanske kan ta med surfplattan efter som det stog att det var gratis internet uppkoppling!!!! Kanske kommer det ett till kapitel sen!!! DO IT! YESS! . .
9 jul, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
Nej nu har jag inget att göra så jag skriver ett till!!
Få se nu var va jag, just det jag hade just gått och lagt mig. Jag vaknade med ett ryck jag hade drömt att jag dog! Jag såg in i ett par gula stora ögon sen vaknade jag! Den där dumma Olive Honby! Tänkte jag. Jag gick ner till frukosten fast halv vägs ner till uppbehållsrummet kom jag på att jag fortfarande hade pyjamas på mig! Jag gick upp till sovsalen igen och klädde på mig. Magen kurrade men jag ville inte gå ner, inte än. Jag ville att hon skulle bli färdig först! Fast när jag gick ner till frukosten två timmar senare var jag hungrigare än någonsin! Det verkade som att Olive hade väntat på att jag skulle komma för hon satt fortfarande vid Hufflepuff bordet. Jag suckade och satte mig. - Har du dött än?! Ropade hon Jag var fortfarande hungrig fast ändå tog jag bara lite bacon och ett stekt ägg. Jag skulle inte lådsas om henne det hade mormor sagt en gång. - man ska inte lådsas om dom som bråkar då tröttnar dom! Hade hon sagt. Mormor var död nu hon dog för några år sen. Bra?! 9 jul, 2012 15:03 |
|
AlexZz
Elev |
9 jul, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Tack!!
9 jul, 2012 15:50 |
|
AlexZz
Elev |
9 jul, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Kommer nog ett kapitel till ikväll!! Men sen får du vänta ett tag!
9 jul, 2012 16:30 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yeay!Kommer nog ett kapitel till ikväll!! Men sen får du vänta ett tag! Aw.. okaii... ._. . .
9 jul, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Undrar bara vad som skulle vara ett bra efternamn till myrtle!
9 jul, 2012 17:09 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Undrar bara vad som skulle vara ett bra efternamn till myrtle! Ta något vanligt typ... Yard, Apple, Smith, Green, Gallow... ja. XD . .
9 jul, 2012 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen