Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglis Games...

Forum > Fanfiction > Mugglis Games...

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


VAd hende HÄR!!?!?

23 nov, 2012 22:35

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av DarkBells:
D7?
Skrivet av Borttagen:
JEg vill vare med i Dstrickt 7SJU7!!!!111 eller 8ÅTTA8

Ok
Skrivet av Borttagen:
D11

Ok

//Ariel

24 nov, 2012 17:50

Borttagen

Avatar


Det är 3 deltagare i D7 :O

24 nov, 2012 20:47

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är 3 deltagare i D7 :O

jag vet mendet får bara vara i D7.

//Ariel

25 nov, 2012 18:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ariel:
Skrivet av Borttagen:
Det är 3 deltagare i D7 :O

jag vet mendet får bara vara i D7.
Vrf :O

25 nov, 2012 19:19

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ariel:
Skrivet av Borttagen:
Det är 3 deltagare i D7 :O

jag vet men det får bara vara i D7.
Vrf :O

Nu har jag bytt!


Jag skulle vela att ni skriver mappen som jag just har lagat.
Jag citerar alla så att ni vet!

Pixi
MajPej♥
Little J
Miss Moon
EMELESEL
SabinaPotter
Haannaa
ginnyw123
Luna Chang
Luna Hornstav
LunaLovegood1
DarkBells
wifa2002
Magalga (Ps. du är i D8 nu)
DracoMalfoy1
me.
Fera Verto
_SanD_

sådär!
Skicka den där mallen till mig sen!

//Ariel

27 nov, 2012 15:31

Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 2 kl. 10:08
Antal ändringar: 3

Dramione99
Elev

Avatar


Åh men gud, det här hade jag glömt bort. kan man ångra sig helt? Jag vet att jag är strulig tribute, men jag orkar bara inte vara med i MG:s längre .... Hitta gärna en ersättare, annars är jag väl med 'ndå. Du kan skriva som du vill om mig.

1 mar, 2013 18:59

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Åh men gud, det här hade jag glömt bort. kan man ångra sig helt? Jag vet att jag är strulig tribute, men jag orkar bara inte vara med i MG:s längre .... Hitta gärna en ersättare, annars är jag väl med 'ndå. Du kan skriva som du vill om mig.

Man kan nog ångra sig åxå. Du får sluta om du vill. Det är ingen fara med mig för ingen mer vill typ vara med längre. Jag kan ta bort dig om du är helt säker på att du inte vill vara med.

//Ariel

1 mar, 2013 19:01

Fanfiction
Elev

Avatar


Jag kan vara med i distrikt elva!!

det är okej att inte vara okej

1 mar, 2013 19:09

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av Fanfiction:
Jag kan vara med i distrikt elva!!

Ok.
Tack Fanfiction

//Ariel

1 mar, 2013 19:13

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Fanfiction > Mugglis Games...

Du får inte svara på den här tråden.