Mugglis Games...
Forum > Fanfiction > Mugglis Games...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
VAd hende HÄR!!?!?
23 nov, 2012 22:35 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av DarkBells: D7? Skrivet av Borttagen: JEg vill vare med i Dstrickt 7SJU7!!!!111 eller 8ÅTTA8 Ok Skrivet av Borttagen: D11 Ok //Ariel 24 nov, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Det är 3 deltagare i D7 :O
24 nov, 2012 20:47 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är 3 deltagare i D7 :O jag vet mendet får bara vara i D7. //Ariel 25 nov, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ariel: Vrf :OSkrivet av Borttagen: Det är 3 deltagare i D7 :O jag vet mendet får bara vara i D7. 25 nov, 2012 19:19 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ariel: Vrf :O Skrivet av Borttagen: Det är 3 deltagare i D7 :O jag vet men det får bara vara i D7. Nu har jag bytt! Jag skulle vela att ni skriver mappen som jag just har lagat. Jag citerar alla så att ni vet! Pixi MajPej♥ Little J Miss Moon EMELESEL SabinaPotter Haannaa ginnyw123 Luna Chang Luna Hornstav LunaLovegood1 DarkBells wifa2002 Magalga (Ps. du är i D8 nu) DracoMalfoy1 me. Fera Verto _SanD_ sådär! Skicka den där mallen till mig sen! //Ariel 27 nov, 2012 15:31
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 2 kl. 10:08
|
|
Dramione99
Elev |
Åh men gud, det här hade jag glömt bort. kan man ångra sig helt? Jag vet att jag är strulig tribute, men jag orkar bara inte vara med i MG:s längre .... Hitta gärna en ersättare, annars är jag väl med 'ndå. Du kan skriva som du vill om mig.
1 mar, 2013 18:59 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av Dramione99: Åh men gud, det här hade jag glömt bort. kan man ångra sig helt? Jag vet att jag är strulig tribute, men jag orkar bara inte vara med i MG:s längre .... Hitta gärna en ersättare, annars är jag väl med 'ndå. Du kan skriva som du vill om mig. Man kan nog ångra sig åxå. Du får sluta om du vill. Det är ingen fara med mig för ingen mer vill typ vara med längre. Jag kan ta bort dig om du är helt säker på att du inte vill vara med. //Ariel 1 mar, 2013 19:01 |
|
Fanfiction
Elev |
Jag kan vara med i distrikt elva!!
det är okej att inte vara okej 1 mar, 2013 19:09 |
|
Ariel
Elev |
//Ariel 1 mar, 2013 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen