Dödsrelikerna del 1 på DVD
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1 på DVD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av leumas vän: Men det syns ganska tydligt att du inte är en nörd Inte är jag nörd, inte! Men för det behöver ju inte du vara nörd, right? Dessutom tycker jag att nördar är tuffa, så förstår inte riktigt var felet ligger >: Och instämmer med jan, du är snäll! OT: ÅHÅHÅ, fick typ rysningar nu. Ska lätt nöta filmen varje dag tills DHP2 kommer ut på bio ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 18:17 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av leumas vän: Men det syns ganska tydligt att du inte är en nörd Inte är jag nörd, inte! Men för det behöver ju inte du vara nörd, right? Dessutom tycker jag att nördar är tuffa, så förstår inte riktigt var felet ligger >: Och instämmer med jan, du är snäll! OT: ÅHÅHÅ, fick typ rysningar nu. Ska lätt nöta filmen varje dag tills DHP2 kommer ut på bio ~ Får jag bo hos dig då? Jag älskar att nörda filmer Hoppas den norska versionen följer med 24 jan, 2011 18:21 |
|
AlexPotter
Elev |
Harry Potter äger
24 jan, 2011 18:23 |
|
jan
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av soratanaka: Skrivet av leumas vän: Men det syns ganska tydligt att du inte är en nörd Inte är jag nörd, inte! Men för det behöver ju inte du vara nörd, right? Dessutom tycker jag att nördar är tuffa, så förstår inte riktigt var felet ligger >: Och instämmer med jan, du är snäll! OT: ÅHÅHÅ, fick typ rysningar nu. Ska lätt nöta filmen varje dag tills DHP2 kommer ut på bio ~ Får jag bo hos dig då? Jag älskar att nörda filmer Hoppas den norska versionen följer med Lycka till !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
24 jan, 2011 18:23 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av soratanaka: Skrivet av leumas vän: Men det syns ganska tydligt att du inte är en nörd Inte är jag nörd, inte! Men för det behöver ju inte du vara nörd, right? Dessutom tycker jag att nördar är tuffa, så förstår inte riktigt var felet ligger >: Och instämmer med jan, du är snäll! OT: ÅHÅHÅ, fick typ rysningar nu. Ska lätt nöta filmen varje dag tills DHP2 kommer ut på bio ~ Får jag bo hos dig då? Jag älskar att nörda filmer Hoppas den norska versionen följer med Hahaha, nja hörrödu! Norska versionen + finländsk text = ♥ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 18:29 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av leumas vän: Skrivet av soratanaka: Skrivet av leumas vän: Men det syns ganska tydligt att du inte är en nörd Inte är jag nörd, inte! Men för det behöver ju inte du vara nörd, right? Dessutom tycker jag att nördar är tuffa, så förstår inte riktigt var felet ligger >: Och instämmer med jan, du är snäll! OT: ÅHÅHÅ, fick typ rysningar nu. Ska lätt nöta filmen varje dag tills DHP2 kommer ut på bio ~ Får jag bo hos dig då? Jag älskar att nörda filmer Hoppas den norska versionen följer med Hahaha, nja hörrödu! Norska versionen + finländsk text = ♥ Ja men vadå !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
24 jan, 2011 18:30 |
|
soratanaka
Elev |
@jan; Vadå? >:
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 18:34 |
|
leumas vän
Elev |
24 jan, 2011 18:34 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av leumas vän: Eller hur! Vi bor ju bara 100,09 mil från varandra Hahha, aww, lite osis! >: "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 18:35 |
|
leumas vän
Elev |
24 jan, 2011 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen