Trollstav??
Forum > Harry Potter > Trollstav??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LovisaPotter
Elev |
Jag har Sirius Black's trollstav, jag tycker den är jätte fin!!
Köpte den på Hamleys (världens största leksaks affär, 5 våningar) när jag var i London, det var väldigt roligt och det var en hel våning med bara Harry Potter saker, dem hade typ alla trollstavar t o m dödsätares!! Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 2 jul, 2012 17:04 |
|
LimeDragon
Elev |
Lunas ♥
LimeDragon 2 jul, 2012 20:18 |
|
Vingfåle!
Elev |
Jag ska snart göra en egen!
2 jul, 2012 23:51 |
|
Cailine
Elev |
3 jul, 2012 01:23 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag har Harrys, den är lite obekväm att hålla i om man inte är högerhänt...Fast ändå awesome!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
3 jul, 2012 01:38 |
|
Borttagen
|
Jag har Draco Malfoys ♥
_____________________________________________ Pigfarts is real! 3 jul, 2012 08:57 |
|
Goizan
Elev |
Jag har ingen men min Harry Potter galna kusin har en. Han är sju...
Han har osynlighetsmanteln, trollstav, Hogwartsuniform, Hedwig, Hedwigs bur, sen brukar han måla på ärret. Just det en kvast, gyllene kvicken och en massa mer som jag inte kan komma ihåg. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
3 jul, 2012 09:04 |
|
Ella/Ron
Elev |
Ja dom har massor av trollstavar qqqaqqNah 3 jul, 2012 10:07 |
|
Borttagen
|
Köpte Dumbledores trollstav idag!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 3 jul, 2012 13:42 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
3 jul, 2012 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen