Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
jag ska åka dit i sommar
![]() jag peppade hur mkt som helst dagen dom berättade det på ^^
5 jan, 2012 15:54 |
|
juliaweasly
Elev |
Man kanske ska bygga upp en liten by här i dalarna och sälja hemmagjorda hp grejer! Gör ganska mycket sånt! Speciellt elevhems mössor.. haha!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
5 jan, 2012 16:01 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av juliaweasly: Man kanske ska bygga upp en liten by här i dalarna och sälja hemmagjorda hp grejer! Gör ganska mycket sånt! Speciellt elevhems mössor.. haha! bra idé
5 jan, 2012 16:25 |
|
Pigilinis
Elev |
Jag va där under höstlovet!!!!!
Allt var sååå häftigt!!! Berg o dalbanorna var bara bäst!!!! Massa loopar och skruvar och grejor!!! jag älskade hela parken!!!!! ♥ Pumpajucen och butterberen var inte särskilt goda. Endå packade vi om jättemycket på flygplatsen för att dom skulle komma med hem 5 jan, 2012 16:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 5 kl. 16:34
|
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Pigilinis: Jag va där under höstlovet!!!!! Allt var sååå häftigt!!! Berg o dalbanorna var bara bäst!!!! Massa loopar och skruvar och grejor!!! jag älskade hela parken!!!!! ♥ JA JA JA JA JA~ nu fick du mig att peppa ännu mer
5 jan, 2012 16:33 |
|
juliaweasly
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av juliaweasly: Man kanske ska bygga upp en liten by här i dalarna och sälja hemmagjorda hp grejer! Gör ganska mycket sånt! Speciellt elevhems mössor.. haha! bra idé Kanske man ska fundera på det! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
7 jan, 2012 22:56 |
|
Carneol
Elev |
Jag ska dit, jag ska dit!!!!
Spoiler: Tryck här för att visa! 7 jan, 2012 23:43 |
|
Draken Norbert
Elev |
8 jan, 2012 00:05 |
|
Dobbys
Elev |
Jag har varit där! Det var verkligen AWESOME!
8 jan, 2012 00:14 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill dit!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 00:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen