Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
Forum > Harry Potter > Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Svår fråga, det bror på. Om jag var tillräkligt gammal så kanske jag skulle vara med i striden om jag var duktig med trollspöt. Men om jag inte var SÅ duktig så skulle jag kanske inte riktigt strida men kanske hjälpa till med andra saker som tex släppa ner dom där kristalkulorna från spådomskonsten. Då hade jag inte lika stor chans att dö men hjälper ändå till.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
4 jan, 2013 22:43 |
|
visar123
Elev |
ja
4 jan, 2013 22:49 |
|
Borttagen
|
Det vet jag ju inte! Jag har inte kollat än!! Det måste hända om jag ska veta!!
5 jan, 2013 12:25 |
|
Ebony_Wand
Elev |
Jag skulle varit med. Men jag skulle inte ha sprungit ut i stridens hetta. jag skulle stå och skjuta trollformler i ett torn. Det finns en gräns för farligheterna.
Utmana gärna mig på en trollkarlsduell!
5 jan, 2013 19:15 |
|
LimeDragon
Elev |
Jag skulle absolut velat och jag tror att om dte gällde hogwarts skulle jag ge allt ♥
LimeDragon 5 jan, 2013 19:24 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
8 jan, 2013 09:56 |
|
Descendo
Elev |
Jag skulle ha deltagit, men jag skulle bara kämpa för Hogwarts skull. I stort sett.
8 jan, 2013 10:44 |
|
Balder
Elev |
Ja
8 jan, 2013 15:46 |
|
The Daily Prophet
Elev |
8 jan, 2013 16:33 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
8 jan, 2013 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen