Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gurrapotter
Elev |
1
16 jun, 2012 15:36 |
|
me.
Elev |
Slagman ;-) hihi
16 jun, 2012 15:56 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dagens fråga 16/6: Vilken position skulle du vilja ha i Quidditch? 1:Jagare 2:Vaktare 3 4 1: 2: 3: 4: X Skrivet av Borttagen: Det är inte fel på ditt tangentbord, däremot äter jag upp min trollkarlshatt om det inte beror på att smileysen som dyker upp definieras som : S (utan mellanslag). Och i dina listor skriver du nr:Beskrivning (utan mellanslag). Så när beskrivningen börjar på S....Fortfarande fel på mitt tangentbord så det kommer smilisar pdå fel ställen:-( Slå in ett mellanslag efter kolonet så funkar det som du vill: Exempel: "4: Sökare". (Skälet till att jag inser det efter 2 poster är att jag har fler poster på andra forum och smileysar brukar funka så.... Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 16 jun, 2012 16:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-16 kl. 16:23
|
|
Borttagen
|
4. Tror jag Jag skulle vara bäst på
16 jun, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är inte fel på ditt tangentbord, däremot äter jag upp min trollkarlshat om det inte beror på att smileysen som dyker upp definieras som : S (utan mellanslag). Och i dina listor skriver du nr:Beskrivning (utan mellanslag). Så när beskrivningen börjar på S....Fortfarande fel på mitt tangentbord så det kommer smilisar pdå fel ställen:-( Slå in ett mellanslag efter kolonet så funkar det som du vill: Exempel: "4: Sökare". (Skälet till att jag inser det efter 2 poster är att jag har fler poster på andra forum och smileysar brukar funka så.... Tack 16 jun, 2012 16:21 |
|
Seaker
Elev |
1
16 jun, 2012 16:24 |
|
wolfie99rl
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av wolfie99rl: Jag säger nog 2... Jag tycker att Harry, Ron och Hermione är dem största hjältarna... På vilken fråga svarar du? Den om hur man tycker om Snape... For The Greater Good 16 jun, 2012 17:03 |
|
Whya
Elev |
16 jun, 2012 17:08 |
|
fredrika
Elev |
är mellan 1&2
follow me on instagram, @fredrikaanderson 16 jun, 2012 17:08 |
|
.:Elise:.
Elev |
16 jun, 2012 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen