(PM)Oneshot- Merope Gaunt (sv)
Forum > Fanfiction > (PM)Oneshot- Merope Gaunt (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pygmepuffen
Elev |
25 jul, 2012 14:39 |
|
MissFniss
Elev |
25 jul, 2012 14:52 |
|
Trezzan
Elev |
f a n t a s t i s k t . DU skriver på ett sånt levande sätt. Undrar om Merope hade kommit undan med det om hon sagt att hon stulit det ;I
25 jul, 2012 23:47 |
|
Hermia
Elev |
Awesome! Stackars Merope! Och Dessie.
Once a MADling, always a MADling 29 jul, 2012 01:04 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Borde nog sova snart, ska gå upp halv fyra imorgon. Men vill bara säga att jag jobbar på kapitlet, och ska försöka få det klart till när jag kommer hem om två veckor. Jag vet att jag är superseg på att skriva men har haft väldigt mycket den här sommarn. Hoppas ni stannar och läser fast än jag aldrig uppdaterar!
1 aug, 2012 22:04 |
|
Hermia
Elev |
^Självklart stannar vi, i alla fall jag
Once a MADling, always a MADling 1 aug, 2012 22:06 |
|
MissFniss
Elev |
3 aug, 2012 09:17 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Förlåt.
Jag hatar mig själv just nu, tycker att jag är dum i huvudet som ger löften jag inte kan hålla. I er situation skulle jag övergett den här fanfictionen för länge sen. Jag har skrivkramp. Allt jag skriver blir fel och då blir jag arg på mig själv eftersom jag vill ge er något ni förtjänar. Jag vet att det är för mycket begärt, men snälla, ta er tid att gå in och rösta på mig i pottermässan-tävlingen. Jag har ingen chans att vinna, förtjänar det inte med så många underbara bidrag, men en röst skulle göra mycket. Kanske så mycket så att jag kan ge er ett bra kapitel. Jag går igenom era kommentarer varje dag nu, för att ni är så fina och underbara och jag älskar er. Tack för mig, när den här skrivkrampen lossnar hoppas jag att det ska bli bättre . 2 sep, 2012 21:09 |
|
MissFniss
Elev |
Förstår verkligen. Hoppas det lossnar snart. Och bara så att du vet så skulle jag aldrig lämna den här ff:en jag kommer fortsätta bevaka den även när den är slut. ♥
2 sep, 2012 21:52 |
|
LauraTree
Elev |
Jag har redan röstat på dig! Och inte för att du bad om det utan för att den här ff:n är så himla bra och för att du skriver helt fantastiskt och har verkligen talang!
2 sep, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen