En 15 dagar kvar att leva [SV]
Forum > Fanfiction > En 15 dagar kvar att leva [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
as najsigt kapitel
20 jun, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
Tack!
Funderar på om jag ska skriva mer nu eller inte xD Har min bok också ju 20 jun, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Hoppas du skriver mer
20 jun, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Jag är ytterst ledsen över att ni måste vänta ett tag till, måste börja skriva framförallt, har lagt all tid till min bok de senaste dagarna
Men lovar att försöka få ihop ett kapitel tills imorgon, eller iallafall börja med ett nytt! 22 jun, 2012 22:35 |
|
Ginny00
Elev |
Snällasnälla styckesindelning och ny rad vid mening. xD
Jag kan inte läsa annars! Men jag tycker det är fantastiskt i alla fall, även om jag stör mig på det jag skrev högst upp.. 27 jun, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
Haha brukar använda mig av styckedelniing och ny rad men mitt word krånglade X)
Och så var jag väl litet trött.. x) 28 jun, 2012 14:42 |
|
Trezzan
Elev |
28 jun, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
Hoppas verkligen att det kommer mer snart
28 jun, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
OJ glömt...
Skriver mer idag eller imorgon!! 28 jun, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OJ glömt... Skriver mer idag eller imorgon!! yheey 30 jun, 2012 11:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen