Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En 15 dagar kvar att leva [SV]

Forum > Fanfiction > En 15 dagar kvar att leva [SV]

1 2 3 ... 5 6 7 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


as najsigt kapitel

20 jun, 2012 10:16

Borttagen

Avatar


Tack!
Funderar på om jag ska skriva mer nu eller inte xD

Har min bok också ju

20 jun, 2012 10:30

Borttagen

Avatar


Hoppas du skriver mer

20 jun, 2012 10:42

Borttagen

Avatar


Jag är ytterst ledsen över att ni måste vänta ett tag till, måste börja skriva framförallt, har lagt all tid till min bok de senaste dagarna

Men lovar att försöka få ihop ett kapitel tills imorgon, eller iallafall börja med ett nytt!

22 jun, 2012 22:35

Ginny00
Elev

Avatar


Snällasnälla styckesindelning och ny rad vid mening. xD
Jag kan inte läsa annars! Men jag tycker det är fantastiskt i alla fall, även om jag stör mig på det jag skrev högst upp..

27 jun, 2012 14:58

Borttagen

Avatar


Haha brukar använda mig av styckedelniing och ny rad men mitt word krånglade X)

Och så var jag väl litet trött.. x)

28 jun, 2012 14:42

Trezzan
Elev

Avatar


Varför skriver du inget mer kapitel? ._.
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F26a33f1fa7e0716925d3ab75037f4105%2Ftumblr_pwownpSxMz1qeha15o2_250.gifv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F927c84ab000498a09ed8c5c9547c49fc%2F201698b7bdf4af1f-99%2Fs400x600%2F57008a1793357efdd00509f8e9c234eeecaf7281.jpg

28 jun, 2012 15:22

Borttagen

Avatar


Hoppas verkligen att det kommer mer snart

28 jun, 2012 16:15

Borttagen

Avatar

+1


OJ glömt...

Skriver mer idag eller imorgon!!

28 jun, 2012 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OJ glömt...

Skriver mer idag eller imorgon!!


yheey

30 jun, 2012 11:22

1 2 3 ... 5 6 7 ... 20 21 22

Forum > Fanfiction > En 15 dagar kvar att leva [SV]

Du får inte svara på den här tråden.