Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad skulle du fråga Sorteringshatten om du fick chansen?

Forum > Harry Potter > Vad skulle du fråga Sorteringshatten om du fick chansen?

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag skulle nog fråga honom lite om hur det är han väljer; om det mest är magkänsla, om han får en bild framför sig med de alternativ som passar bäst för varje enskild individ, eller om han typ börjar fundera redan dagar innan han ska dela ut elevhem.

Ibland verkar det nämligen som om han är lite partisk, och att han har förutfattade meningar om de individer han ska sortera (t.ex. om Draco Malfoy och Ron Weasley, som han inte tvekade ett ögonblick på - som om de skulle vara likadana som sina syson eller föräldrar).

4 jul, 2012 14:59

Borttagen

Avatar


Har du ett bra liv?

4 jul, 2012 15:07

MissLollo
Elev

Avatar


Vad han brukar syssla med förutom sång skrivandet? Och vart jag borde hamna förtås

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

4 jul, 2012 15:16

Borttagen

Avatar



Skrivet av Nelly1513:
Hm... Skulle gärna vilja fråga hur Godric gjorde honom magisk... Eller så skulle jag gärna vilja veta vad han sa när han pratade i de fyra Hogwartsgrundarnas öron

EDIT; Åh ja! Det glömde jag!
Jag skulle gärna vilja själv bli sorterad också såklart^^

Ja tycker det också!

4 jul, 2012 15:26

Tonks_xD
Elev

Avatar


Jag skulle först vilja bli sorterad, och så skulle jag fråga typ allting T. ex vad Dumbledore tänkte när han skulle bli sorterad xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

4 jul, 2012 17:08

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Jag skulle fråga allt jag undrade. Och bli sorterad såklart. På riktigt.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

5 jul, 2012 00:03

Patronuslight
Elev

Avatar


Jag skulle undra vilket elevhem jag passade minst i, vilket elev´hem jag skulle passa näst minst i och vilket jag passade näst bäst i. ^w^
Vilket jag passade bäst i skulle jag redan få veta när jag har ställt de andra frågorna. ^^

EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

5 jul, 2012 00:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om jag blir sorterad och om jag passar bäst i Slytherin eller Gryffindor.

8 jul, 2012 08:57

Borttagen

Avatar


Jag skulle fråga hur det är att vara en hatt.

8 jul, 2012 10:12

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Vad är det för fel på mig?

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

8 jul, 2012 10:17

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Vad skulle du fråga Sorteringshatten om du fick chansen?

Du får inte svara på den här tråden.