Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
5 jul, 2012 14:35 |
|
kotickiha
Elev |
Jag vill bli lärare på Hogwarts eller auror
www.aboutmylifeofme.blogg.se En liten blogg där ni läser om min vardag och får lite bilder och liknade då å då. 5 jul, 2012 14:37 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Arbeta på trolldomsministeriet, då kanske man kan se till att det bli rättvist mot mugglare och sånt.
Men egentligen vet jag inte. Kanske lärare på Hogwarts eller ha någon liten butik i Hogsmead eller Diagongränden. Auror vore också häftigt. 5 jul, 2012 17:45 |
|
amanda1104
Elev |
Ingen aning...Kanske auror.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2012 17:46 |
|
AlexZz
Elev |
5 jul, 2012 20:35 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av AlexZz: Botare eller elak härskare... >8D (Jag skojar hörni, ta det inte så seriöst... :3) Ja, elak härskare vore kanske något Fast... är vi inte i fel elevhem för det I don't wanna break these chains! 5 jul, 2012 20:49 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Fairydust: Skrivet av AlexZz: Botare eller elak härskare... >8D (Jag skojar hörni, ta det inte så seriöst... :3) Ja, elak härskare vore kanske något Fast... är vi inte i fel elevhem för det Nej nej, alla kan vara elaka härskare om de vill! (Sedan är jag Slytherinare på Pottermore... . .
5 jul, 2012 20:50 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Fairydust: Skrivet av AlexZz: Botare eller elak härskare... >8D (Jag skojar hörni, ta det inte så seriöst... :3) Ja, elak härskare vore kanske något Fast... är vi inte i fel elevhem för det Nej nej, alla kan vara elaka härskare om de vill! (Sedan är jag Slytherinare på Pottermore... I know. Ville bara jävlas lite. Jag är också Slytherinare på Pottermore. Här är jag bara undercover I don't wanna break these chains! 5 jul, 2012 20:59 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Fairydust: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Fairydust: Skrivet av AlexZz: Botare eller elak härskare... >8D (Jag skojar hörni, ta det inte så seriöst... :3) Ja, elak härskare vore kanske något Fast... är vi inte i fel elevhem för det Nej nej, alla kan vara elaka härskare om de vill! (Sedan är jag Slytherinare på Pottermore... I know. Ville bara jävlas lite. Jag är också Slytherinare på Pottermore. Här är jag bara undercover Vad vore livet utan att jävlas? (Jag tror det skulle vara otroligt tråkigt... o_o) Yeahhh Undercover. . .
5 jul, 2012 21:00 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Fairydust: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Fairydust: Skrivet av AlexZz: Botare eller elak härskare... >8D (Jag skojar hörni, ta det inte så seriöst... :3) Ja, elak härskare vore kanske något Fast... är vi inte i fel elevhem för det Nej nej, alla kan vara elaka härskare om de vill! (Sedan är jag Slytherinare på Pottermore... I know. Ville bara jävlas lite. Jag är också Slytherinare på Pottermore. Här är jag bara undercover Vad vore livet utan att jävlas? (Jag tror det skulle vara otroligt tråkigt... o_o) Yeahhh Undercover. Ja, det hade varit mycket tråkigt. Man måste jävlas lite ju Att vara undercover låter mycket häftigare än att jag ''fuskade mig till gryffindor'' i starttestet. Jag ångrar det dock nu. I don't wanna break these chains! 5 jul, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen