Scouter på mugglis! :)
Forum > Off Topic > Scouter på mugglis! :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Verro_Luna: Jag är scout, eller har varit det... Men är man scout fast man inte går på möten, är på läger och hajkar? Tror inte det Ja, jag vet inte. Brukar nog säga att jag är... .Men har faktist ingen aning! Men går du i nån scoutkår? 2 nov, 2012 15:46 |
|
Merzan
Elev |
23 okt, 2015 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen