Vilken bok har du hemma
Forum > Harry Potter > Vilken bok har du hemma
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Yennie
Elev |
Jag... Eller min syrra har alla böcker på svenska och alla filmer. Men jag får såklart låna dom!
Nu läser jag den fjärde boken. Har redan läst ettan, tvåan o trean. 13 okt, 2012 17:20 |
|
Dramione99
Elev |
Lånade alla böcker på bibblan när jag läste, men nu har jag ettan hemma på svenska och fyra på engelska.
13 okt, 2012 17:24 |
|
Hazel Nimbus
Elev |
Jag har alla på svenska, 6-7 på engelska, quidditch genom tiderna, magiska vidunder och beddle of the bard. Måste fixa alla på engelska snart.
Sen har jag flera inofficiella hp-böcker och böcker om filmerna också... För mycket helt enkelt! ;D "Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 14 okt, 2012 01:38 |
|
lisa311
Elev |
Jag har alla böckerna på svenska
Don't Worry, Be Happy 14 okt, 2012 13:33 |
|
Erica
Elev |
14 okt, 2012 17:23 |
|
MissWitch
Elev |
17 okt, 2012 18:41 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Alla 7 på svanska och engelska.
Imagination and dreaming is my life 17 okt, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
jag har ingen harry potter bok men jag lånar från biblioteket!
17 okt, 2012 20:47 |
|
Lunamoni
Elev |
20 okt, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
ALL OF THEM♥
20 okt, 2012 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen