The Pony Pageant
Forum > Off Topic > The Pony Pageant
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
^ Tack! Men jag ändrade lite på den, haha
14 maj, 2012 16:32 |
|
Ingis
Elev |
14 maj, 2012 16:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Katla: Förlåt, men att ha cutie mark fungerar inte på min dator, måste jag skippa att vara med bara för det? tog bort den regeln, det spelar ingen roll egentligen men helst ska man ha en cutie mark c: speech! 14 maj, 2012 18:37 |
|
Solkatten
Elev |
Du kanske borde skriva upp oss på deltagare? x) Vilka som är med liksom. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2012 18:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Du kanske borde skriva upp oss på deltagare? x) Vilka som är med liksom. ^^ ändrade precis xD speech! 14 maj, 2012 18:38 |
|
Katla
Elev |
I'm in!
Jag måste bara bestämma mig för vilken av mina ponnyer som ska vara med.. ♏︎ 14 maj, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Hur sparar man? O__o
14 maj, 2012 18:57 |
|
Seafeather
Elev |
SKärmklipp
Se ovanstående meddelande. 14 maj, 2012 18:58 |
|
Miskel
Elev |
14 maj, 2012 19:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur sparar man? O__o man print screenar. det gör man olika på olika datorer. på vissa trycker man bara på ''prt sc' knappen där uppe, på vissa ska man trycka på prt sc och shift. sen ska man öppna paint och trycka på klistra in. speech! 14 maj, 2012 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen