En hund på Hogwarts
Forum > Fanfiction > En hund på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
♥
15 maj, 2012 17:33 |
|
amanda1104
Elev |
Jättebra kapitel!!!
Liten fråga bara: Hur kan Hagrid skaka hundens hand? Eller menade du tass? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 15 maj, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av amanda1104: Jättebra kapitel!!! Liten fråga bara: Hur kan Hagrid skaka hundens hand? Eller menade du tass? Jepp jag menade tass 15 maj, 2012 21:44 |
|
amanda1104
Elev |
Okej
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 maj, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Kapitel 11
Det finns så många olika lukter och intryck på tåget att jag knappt kan koncentrera mig på att gå framåt. Vilken tur att Ginny är med och håller koll på mig och jag skulle nog ha blivit ganska rädd utan henne. När vi har gått i flera minuter så viker Ginny in i en kupé med glasdörrar som är helt tom, för när vi steg ombord på tåget sa en av de som arbetar på tåget att om man har hund med sig ska man sätta sig i egen kupé så att folk själva får välja om de vill sitta med oss. Jag skulle aldrig bita någon, varken djur eller människa men det vet ju inte han om så vi sätter oss lydigt i den ljusa, ganska stora kupén. Det finns två rader mjuka säten som är mittemot varandra fast jag väljer ändå att ligga med huvudet i Ginnys knä. Och det var tur för när tåget rullar igång blir jag nervös och gnyr. - Såja vännen. Säger Ginny med mjuk röst och klappar mig mjukt över halsen. Det känns genast bättre och jag slickar hennes hand som tack. Efter en halvtimme kommer det en mullig dam med en vagn som är överfull av godis och Ginny köper ett hundkex till mig och en konstig låda till sig själv. Men när hon öppnar den hoppar det ut något litet och brunt som får både henne och mig att rycka till. - Ohhh yes! Jag fick Helga Hufflepuff, nu har jag alla fyra grundarna av elevhemmen. Utbrister hon glatt. Hundkexet smakar jättegott av bacon och lever men det tog tyvärr slut alldeles för snabbt! Snabbt sätter jag mig framför Ginny och ger henne min mest bedjande blick. -Ledsen men jag har inga fler Max. säger hon och jag ger upp och rullar ihop mig vid hennes fötter och somnar. 16 maj, 2012 15:47 |
|
HannaPanna
Elev |
16 maj, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
bravisimo
16 maj, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
D`y e aws`yme
16 maj, 2012 16:46 |
|
95mas
Elev |
16 maj, 2012 17:21 |
|
Ginny4ever
Elev |
Super!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 16 maj, 2012 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen