Tom Felton
Forum > Harry Potter > Tom Felton
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
Jag tycker att han gör jätte bra som Draco Malfoy och är inte säker på om någon skulle kunna göra det bättre än han
Don't Worry, Be Happy 18 dec, 2012 11:00 |
|
SummerQueen
Elev |
Ibörjan tyckte jag att draco var en skitunge, men sen när Voldermort masar på honom, tycker jag mer synd om honom. Tom Felton spelar han jättebra tycker jag och speciellt i de två sista filmerna
SummerQueen 18 dec, 2012 21:11 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Åh, han är den bääästa karaktären! LOVE HIM ♥
26 dec, 2012 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen