Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
En drake
by my heel, i care not 19 maj, 2012 13:12 |
|
adliitam
Elev |
19 maj, 2012 13:49 |
|
MystiqueRed
Elev |
Eftersom jag är allergisk mot pälsdjur så är det obvious choice padda... även om de är coola så äcklas jag lite av dem... så jag väljer Uggla... dom kan ta hand om sig själva och slava med posten haha - de behöver inte kelas med... so I think I'll be fine with an owl!
21 maj, 2012 14:54 |
|
Emme Lestrange
Elev |
21 maj, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Jag skulle ha en drake!
13 jul, 2012 13:35 |
|
LoonyMe
Elev |
13 jul, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Fett najs, visste du att man får ha ugglor som husdjur i Storbrittanien?
13 jul, 2012 14:09 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Jag kan inte ens namnen på alla o.O
Men en sån ginny har på Axlen i film 6? Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 jul, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
Ja, dem är söta!
13 jul, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
vet nt..
13 jul, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen