Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 5 6 7 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alice...:
Miyuki för att uppsala är ganska awesome och sist jag var där så hann jag inte besöka serietidnings butiken XD


Så du vet inte vad som hänger i deras skyltfönster?

*skakar på huvet*


Du kommer dö när du ser vad som hänger där, I promise

--

TRÄFFA MIG OCH MonsterCookie NÄR DU ÄR DÄR DÅÅÅÅH? :3

JAAHH! min kompis kanske kommer med!


Okaii! Uggla mig sen om du kan komma då :3

Jao

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

22 apr, 2012 21:35

Ginny00
Elev

Avatar

+2


Jag tycker kungen ska släpa med sig sitt chipssmörbarnbarn. :3
(Min lärare tycker hon är döpt efter Estrella och Becel...)

23 apr, 2012 20:11

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Jag kan tyvärr inte komma, för jag bor så långt därifrån...

Det är

24 apr, 2012 18:19

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag längtar redan trots att det inte är hundraprocentigt att jag får komma, men trooligtvis ♥

Det kommer bli min första Mugglisträff
Alltså Cindy, kom, annars är det bara läskiga människor här.. xD
Kan du säga till när du vet om du får?
För om du ska dit blir det säkert lättare att övertala mamma. Då behöver jag ju inte åka till Falun också ;P

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

24 apr, 2012 20:54

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Jag längtar redan trots att det inte är hundraprocentigt att jag får komma, men trooligtvis ♥

Det kommer bli min första Mugglisträff
Alltså Cindy, kom, annars är det bara läskiga människor här.. xD
Kan du säga till när du vet om du får?
För om du ska dit blir det säkert lättare att övertala mamma. Då behöver jag ju inte åka till Falun också ;P

Lovar ;P Lovar att tjata också.
Men då får du bry dig mest om mig... xD
(HAHA DET DÄR LÅTER SOM EN FEMÅRING) (Och det var inte ens seriöst)

24 apr, 2012 20:57

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Jag längtar redan trots att det inte är hundraprocentigt att jag får komma, men trooligtvis ♥

Det kommer bli min första Mugglisträff
Alltså Cindy, kom, annars är det bara läskiga människor här.. xD
Kan du säga till när du vet om du får?
För om du ska dit blir det säkert lättare att övertala mamma. Då behöver jag ju inte åka till Falun också ;P

Lovar ;P Lovar att tjata också.
Men då får du bry dig mest om mig... xD
(HAHA DET DÄR LÅTER SOM EN FEMÅRING) (Och det var inte ens seriöst)
Fast jag kanske kan åka typ så att jagär där en dag innan och träffar bara dig? ♥
Jag ska nog prata med mamma om det nu. Bara påpeka att Uppsala är väldigt intressant och att den helgen ser ut som ett bra datum

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

24 apr, 2012 20:58

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Jag längtar redan trots att det inte är hundraprocentigt att jag får komma, men trooligtvis ♥

Det kommer bli min första Mugglisträff
Alltså Cindy, kom, annars är det bara läskiga människor här.. xD
Kan du säga till när du vet om du får?
För om du ska dit blir det säkert lättare att övertala mamma. Då behöver jag ju inte åka till Falun också ;P

Lovar ;P Lovar att tjata också.
Men då får du bry dig mest om mig... xD
(HAHA DET DÄR LÅTER SOM EN FEMÅRING) (Och det var inte ens seriöst)
Fast jag kanske kan åka typ så att jagär där en dag innan och träffar bara dig? ♥
Jag ska nog prata med mamma om det nu. Bara påpeka att Uppsala är väldigt intressant och att den helgen ser ut som ett bra datum

Vet inte om det går men kanske :O

24 apr, 2012 21:01

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Jag längtar redan trots att det inte är hundraprocentigt att jag får komma, men trooligtvis ♥

Det kommer bli min första Mugglisträff
Alltså Cindy, kom, annars är det bara läskiga människor här.. xD
Kan du säga till när du vet om du får?
För om du ska dit blir det säkert lättare att övertala mamma. Då behöver jag ju inte åka till Falun också ;P

Lovar ;P Lovar att tjata också.
Men då får du bry dig mest om mig... xD
(HAHA DET DÄR LÅTER SOM EN FEMÅRING) (Och det var inte ens seriöst)
Fast jag kanske kan åka typ så att jagär där en dag innan och träffar bara dig? ♥
Jag ska nog prata med mamma om det nu. Bara påpeka att Uppsala är väldigt intressant och att den helgen ser ut som ett bra datum

Vet inte om det går men kanske :O
Jag typ berättade om träffen för mamma nu och hon sa att hon inte kunde lova något (jag sa att du kanske kunde komma oxå)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

24 apr, 2012 21:13

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Jag längtar redan trots att det inte är hundraprocentigt att jag får komma, men trooligtvis ♥

Det kommer bli min första Mugglisträff
Alltså Cindy, kom, annars är det bara läskiga människor här.. xD
Kan du säga till när du vet om du får?
För om du ska dit blir det säkert lättare att övertala mamma. Då behöver jag ju inte åka till Falun också ;P

Lovar ;P Lovar att tjata också.
Men då får du bry dig mest om mig... xD
(HAHA DET DÄR LÅTER SOM EN FEMÅRING) (Och det var inte ens seriöst)
Fast jag kanske kan åka typ så att jagär där en dag innan och träffar bara dig? ♥
Jag ska nog prata med mamma om det nu. Bara påpeka att Uppsala är väldigt intressant och att den helgen ser ut som ett bra datum

Vet inte om det går men kanske :O
Jag typ berättade om träffen för mamma nu och hon sa att hon inte kunde lova något (jag sa att du kanske kunde komma oxå)

Min jobbar typ.
Och jag slutar 14 juni...
Men kanske. Kanske. Jag kommer nog gå på träffen även om du inte gör det, för jag vill träffa mugglisar ju! ;P(Och du har gått på två utan mig, haha.)

24 apr, 2012 21:14

LionClaw
Elev

Avatar


Jag kommer lätt om inget annat är inplanerat just den dagen

"Where your treasure is, there will your heart be also". - Albus Dumbledore

24 apr, 2012 21:34

1 2 3 ... 5 6 7 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.