HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nelly1513: Det gör den Den heter Gullsnoppen xD Det låter sjukt komiskt när man läser om en quidditchmatch c: Eller hur! Skulle man öppna en norsk Harry Potter bok på mitten och råka komma just när de spelar quidditch och plötsligt får man syn på en mening där det står: "Han søkte med øynene etter Gullsnoppen men fant det ikke sted." eller något och man börjar asgarva xD AlexZz and I are friends 4 ever <3
6 maj, 2012 17:16 |
|
MystiqueRed
Elev |
Spelade Harry Potter och de vises sten för play station 1 på norska en gång - man skulle bl.a. fånga den gyllene kvicken från en kvast... madame hooch säger du "fange gullsnoppen!"
haha epic! 21 maj, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MystiqueRed: Spelade Harry Potter och de vises sten för play station 1 på norska en gång - man skulle bl.a. fånga den gyllene kvicken från en kvast... madame hooch säger du "fange gullsnoppen!" haha epic! Ahaha, gud vad fel det låter X3 22 maj, 2012 21:35 |
|
Lupinfan
Elev |
22 maj, 2012 21:38 |
|
VattenBlå
Elev |
22 maj, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fillish: Madame Pomfrey heter Madame Pomfritt på norska. Jag avled lite. Finns ganska roliga klipp på youtube med HP på norska ^^ Hahaha, Madam Pomfritt! XD Jag ska nog ta och lära mig norska. 22 maj, 2012 22:35 |
|
bluebirdflies
Elev |
Ahahahahahahah jaaag dooooog
Spoiler: Tryck här för att visa! draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 22 maj, 2012 22:53 |
|
Poison
Elev |
23 maj, 2012 01:31 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fillish: Madame Pomfrey heter Madame Pomfritt på norska. Jag avled lite. Finns ganska roliga klipp på youtube med HP på norska ^^ Hahaha, Madam Pomfritt! XD Jag ska nog ta och lära mig norska. Ring till mina kusiner - de bor i norge Skrivet av Poison: Vad konstigt ändå, med tanke på att de för det mesta har originalnamnen i den svenska versionen. :o Men det är ju för att vi är bääääääst på engelska Och så ville vi nog inte skämma ut oss med såna namn
23 maj, 2012 07:29 |
|
Dream
Elev |
23 maj, 2012 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen