Draco
Forum > Harry Potter > Draco
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
Jaa, han är snygg
Don't Worry, Be Happy 28 sep, 2012 22:24 |
|
huffpuff
Elev |
23 dec, 2012 20:43 |
|
erik potter123
Elev |
jag kan igentligen inte säga något jag är kille men stilig är han
Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 dec, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Har ni sett hur han ser ut i ettan, sådan liten unge med slickat hår är ju bara för fin♥
23 dec, 2012 22:14 |
|
hockey macke
Elev |
Han är cool!
food before poeple 23 dec, 2012 23:07 |
|
hermione gragner
Elev |
Nej tyvärr inte
23 dec, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Draco är ganska snygg.
24 dec, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
Så där..
24 dec, 2012 14:14 |
|
Borttagen
|
Jag älskar hela Dracko hela hans personlighet. hans sätt att vara just Dracko, hans onda sida, hans tveksamhet att lyda lord voldemort, hans känslor och mycket mer jag älskar dracko för att han är den han är
24 dec, 2012 16:18 |
|
Zendaya
Elev |
Ja, lite.
24 dec, 2012 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen