Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emme Lestrange
Elev |
19 maj, 2012 11:09 |
|
LolFeelings
Elev |
En liten del Fred/George, en liten del Luna och en liten del Umbridge (för att hon är så jävla bestämd)
19 maj, 2012 11:25 |
|
Mysan9
Elev |
Jag känner mig som en blandning mellan luna, neville och hermione.
20 maj, 2012 15:42 |
|
parkinson123
Elev |
Känner mig lite som Hermione, men ändå kan min Draco sida komma fram ibland... och jag lovar... det märks
![]()
20 maj, 2012 16:17 |
|
LevaLivet
Elev |
Jag känner mig som en blandning av Luna, Hermione, Neville och även litegrann som Ron
20 maj, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag är en äkta Ginny Weasley. ♥
20 maj, 2012 16:30 |
|
Flismos
Elev |
Jag känner mugvs olika beroende på vilket humör jag är på
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 jul, 2012 08:52 |
|
Borttagen
|
lite som Ginny eller Hermione och kanske lite Fred och George med tanke på min humor
29 jul, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
Hermione
29 jul, 2012 09:47 |
|
Ladusvalan
Elev |
Hermione i vissa fall, Luna i andra och ibland lite som Ginny (fast mest utseendemässigt, och "lillasystermässigt", troligtvis).
29 jul, 2012 09:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen