Nya kvastarna!
Forum > Mugglarportalen > Nya kvastarna!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Eller hur!! Men det är lite konstigt att den är dyrare?... jaja de är iaf sjukt coola! Winter is coming... 24 apr, 2012 07:37 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Eller hur!! Men det är lite konstigt att den är dyrare?... jaja de är iaf sjukt coola! Japp!^^ AlexZz and I are friends 4 ever <3
24 apr, 2012 07:44 |
|
JosefinFini
Elev |
28 apr, 2012 11:42 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Först gillade jag dom inte, men nu tycker jag om att dom är mycket färggladare precis! Winter is coming... 28 apr, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
naj jag gillar färgen men dom såg realistiskare ut förut
28 apr, 2012 16:06 |
|
Linni
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med! Men jag vill jättegärna ha en ändå! Tycker man borde kunna skicka typ kvastar och sånt till varandra med en uggla. ♥naj jag gillar färgen men dom såg realistiskare ut förut Inte för att jag skulle få någon ändå. Hoppas Erfa tycker det är en bra idé.
28 apr, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Linni: ja det hadde varit azzumSkrivet av Borttagen: Håller med! Men jag vill jättegärna ha en ändå! Tycker man borde kunna skicka typ kvastar och sånt till varandra med en uggla. ♥naj jag gillar färgen men dom såg realistiskare ut förut Inte för att jag skulle få någon ändå. Hoppas Erfa tycker det är en bra idé. 28 apr, 2012 18:03 |
|
Linni
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja tycker jag med. Harry får ju en nimbus 2000 med några ugglor i första boken. ♥Skrivet av Linni: ja det hadde varit azzum Skrivet av Borttagen: Håller med! Men jag vill jättegärna ha en ändå! Tycker man borde kunna skicka typ kvastar och sånt till varandra med en uggla. ♥naj jag gillar färgen men dom såg realistiskare ut förut Inte för att jag skulle få någon ändå. Hoppas Erfa tycker det är en bra idé.
28 apr, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Linni: mmSkrivet av Borttagen: Ja tycker jag med. Harry får ju en nimbus 2000 med några ugglor i första boken. ♥Skrivet av Linni: ja det hadde varit azzum Skrivet av Borttagen: Håller med! Men jag vill jättegärna ha en ändå! Tycker man borde kunna skicka typ kvastar och sånt till varandra med en uggla. ♥naj jag gillar färgen men dom såg realistiskare ut förut Inte för att jag skulle få någon ändå. Hoppas Erfa tycker det är en bra idé. 28 apr, 2012 18:05 |
|
JosefinFini
Elev |
1 maj, 2012 13:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen