Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Så mycket pengar!

Forum > Mugglarportalen > Så mycket pengar!

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Goizan
Elev

Avatar


Oj...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)

6 jul, 2012 11:55

harrypotter87
Elev

Avatar


vilka

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2uzs7yv.jpg

7 jul, 2012 21:39

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av adwantic:
helt galet hur dyrt vissa säljer saker, såg precis ett Erfa kort för 1000 galleoner -.-'
Det lär ju inte bli sålt?

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

7 jul, 2012 23:36

adwantic
Elev

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av adwantic:
helt galet hur dyrt vissa säljer saker, såg precis ett Erfa kort för 1000 galleoner -.-'
Det lär ju inte bli sålt?


Hoppas verkligen inte....

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

8 jul, 2012 05:11

Borttagen

Avatar


Ja...

8 jul, 2012 09:24

scarhead
Lärare

Avatar


Ifall någon ber mig om ett kort och betalar bra så säljer jag det för ett 'dyrt' pris. Men känns bara onödigt att sälja dem för flera tusen galleoner. särskilt om de inte är så ovanliga.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

8 jul, 2012 10:08

Staz
Elev

Avatar


50 G är väldigt dyrt...:/

WILL<3

8 jul, 2012 10:36

Neville<3Luna
Elev

Avatar


Bronskort brukar jag sälja för 1-2 galleoner och några siklar.
Men om jag vet att det är många som gillar dessa kort, alltså någon som kanske SAMLAR dessa kort brukar de gå för typ 3-4.
Som skaparna och så, och silver brukar gå för fem, sex galleoner, sedan har vi guld och de brukar gå för 29 g!

29 okt, 2012 15:35

1 2 3 4 5 6

Forum > Mugglarportalen > Så mycket pengar!

Du får inte svara på den här tråden.