Luna Lovegood
Forum > Harry Potter > Luna Lovegood
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
precis, samma sak gäller drakar, enhörningar, testraler, hippogriffer ja..listan kan göras låång ^^ btw, Luna är en av mina favoritkaraktären och beundrar verkligen henne för att hon är så stark och inte bryr sig om vad andra tycker om henne. Hon är sig själv till 100 % och en väldigt modig, duktig, lojal och snäll häxa! ♥ Man kan alltid lita på att hon finns där. SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 6 okt, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Japp, det är okej att vara annorlunda och hon skäms inte för det
6 okt, 2011 21:34 |
|
Salle
Elev |
6 okt, 2011 22:13 |
|
Anapneo
Elev |
Älskar Luna, hon är en av mina favorit karaktärer.
Hon är bara för underbar, synd bara att hon inte gifter sig med Neville
6 okt, 2011 23:16 |
|
Twix
Elev |
Jsg tycker Luna är en av dom bästa HP karaktärerna. Hon är sig själv, lugn och lojal vän!
![]() 7 okt, 2011 13:28 |
|
Borttagen
|
Gillar henne. Hon är annorlunda, lugn, är sig själv, och helt enkelt en underbar karaktär!
![]() 7 okt, 2011 17:28 |
|
Borttagen
|
Luna är min favoritkaraktär i HP! Hon är snäll, lugn, lite knasig men väldigt, väldigt snäll!
och så är hon modig också. 11 okt, 2011 16:58 |
|
miss lovegood
Elev |
Skrivet av persiklinne: håller med dig jag älskar luna Luna är en av mina favoritkaraktärer i HP! Hon är rolig och snäll mot alla. Hennes liv verkar vara bekymmerslöst och härligt. 11 okt, 2011 17:11 |
|
livan98
Elev |
luna är en fanastisk karaktär
lumus mxima och prefecticus tortalus 11 okt, 2011 17:15 |
|
Borttagen
|
Lite frånvarande och väääldigt lustig, men det är det som gör henne till en rolig karaktär att läsa om.
11 okt, 2011 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen