Utan dig, lyser stjärnorna.
Forum > Fanfiction > Utan dig, lyser stjärnorna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kapitel 9.
Försiktigt reser jag mig upp, och smygger mig fram till fönstret. det enda som syna är solan som stiger upp över träden och sjöns glittrande vatten. - Issa, viskar jag tyst. Som en signal vänder jag mig om mott spegeln på vägen brevid. Det är bara jag, som jag ser. Men ändå... Försiktigt går jag fram till spegeln. förskräckt snubblar jag bakåt. Mina ögon! _:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_: okej. ganska kort och konstigt kapitel, men det får duga! 30 maj, 2012 21:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 15:49
|
|
Trezzan
Elev |
30 maj, 2012 21:36 |
|
Hermia
Elev |
Awesome
Once a MADling, always a MADling 31 maj, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
bra!
1 jun, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Kapitel 10.
Jag rörde vid mina ögon som såg ut som sig själva igen. Men jag hade kunnat svurit på att det var Issas. Jag hör fotsteg och vänder mig förskräckt om. - Vad gör du här? Varför är inte du på lektion? hördes en röst. Det var en man som hade kommit, förmodligen en lärare. Jag svarade inte utan kollade bara på honom, med uppspärade ögon, som om jag ville att han skulle se Issa ögon. - Vad ska du ha för lektion? frågade han för att brytta tystnaden. Jag skade på huvudet, utan att veta vad jag skade åt. - Har du inte fått ditt schema? frpgade han. Jag skade på huvudet ochkollade ner på marken. - Vad heter du? frågade han och tog upp ett par lappar som jag missänkte var scheman. - Schoschan Lefolt. svarde jag mottviligt. Han var den första som inte reagerade på mitt namn. - Elevhem? frågade han. - Hufflepuff, svarde jag. Han skrev något på schemat och slåg lätt på den med sin trollstav. - Du ska till min lektion sen. Du kan följa med mig ditt,jag hittar på en utsäkt till professor Smith, sa han och började gå igen. Jag följde förvirat efter, och när jag kom upp jämsides med han fick jag schemat. Jag kollaed igenom dagens lektoiner. - Du är proffesor Longbottom, sa jag efter ett tag, när jag kollat igenom allt. -Just precis, svarde han och log. _:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_: Vet inte hur långt kapitelet blev, men ändå. 17 jun, 2012 16:22
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 15:50
|
|
Hermia
Elev |
Awesome ♥
Once a MADling, always a MADling 17 jun, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Jättebra skrivet
18 jun, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Bra, men bara några stavfel här och där
25 jun, 2012 08:46 |
|
Borttagen
|
Jag har beslutat att jag ska sluta med den här ff:n och satsa på min andra ff Love is magic. Om ni vill läsa den hittar ni den på http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21229&page=1#p1225813.
<mrén jag kommer inte skriva mer på den här. 13 jul, 2012 21:11 |
|
Lily Brown
Elev |
18 jul, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen