Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

Forum > Mugglarportalen > Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

1 2 3 ... 5 6 7 ... 12 13 14
Användare Inlägg
linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
linnvendela: Ah då träffade jag dig ^^ Haha, jag undrade hela tiden om det där pussmärket x]
¨
Det var jag ^^ Badass... x'D

Jaha.

11 mar, 2012 20:31

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


^var de fina? gillade du mina skor? (vet nog inte vems skor som var vems men iaf)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

11 mar, 2012 20:31

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Knizzlare:
Jag var där! Fast det vet ni ju redan, meniaf var det nog inte så många som träffade mig ändå liksom för att jag våga typ inte gå fram till någon..eheh xD Jag var iaf hon med ett gult band i håret och en svartvit kofta typ, rosa tröja med ett par skor på (tryck dårå xd) och leggings, brunt hååår ocksåå, känner någon igen? xP

Jag såg dig!
Men som sagt vågade jag inte gå fram till någon så... :c

11 mar, 2012 20:33

Borttagen

Avatar


Ellie Lovegood
Haha, såg det bra ut?

11 mar, 2012 20:34

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
linnvendela: Ah då träffade jag dig ^^ Haha, jag undrade hela tiden om det där pussmärket x]
InspiredPsycho:
Ja, vi satt och tittade på era fötter hela tiden x]

Hhaha ni var så gulliga (kan man säga så om folk i ens egen ålder, ähh det kan man, alla är ju gulliga).
Vad tyckte ni om mina leriga skor. ^.-

Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
linnvendela: Ah då träffade jag dig ^^ Haha, jag undrade hela tiden om det där pussmärket x]
¨
Det var jag ^^ Badass... x'D

Yupp super badass.

11 mar, 2012 20:35

linnvendela
Elev

Avatar


DeathDownAlex: Ni måste varit jätterädda för mig, jag kunde ju ha sparkat er på smalbenen
"Alla barn på avdelingen blomman ska av nu!"

Jaha.

11 mar, 2012 20:38

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


^vi hade så kul!

fröken fröken får jag gå med dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

11 mar, 2012 20:38

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
DeathDownAlex: Ni måste varit jätterädda för mig, jag kunde ju ha sparkat er på smalbenen
"Alla barn på avdelingen blomman ska av nu!"

ja vi var så rädda. Du var inte alls söt och gullig, nej nej. Vi var livrädda.

Åh Filip.... Kan du förstå hur jag står ut med honom, hela dagarna...
Fast jag ska inte klaga.

11 mar, 2012 20:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
linnvendela: Ah då träffade jag dig ^^ Haha, jag undrade hela tiden om det där pussmärket x]
¨
Det var jag ^^ Badass... x'D

Haha det var snyggt xD
InspiredPsycho: Japp, du hade jättefina skor x]

11 mar, 2012 20:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
linnvendela: Ah då träffade jag dig ^^ Haha, jag undrade hela tiden om det där pussmärket x]
¨
Det var jag ^^ Badass... x'D

Haha det var snyggt xD
InspiredPsycho: Japp, du hade jättefina skor x]


Haha, leriga som bara den och allt xD

11 mar, 2012 20:44

1 2 3 ... 5 6 7 ... 12 13 14

Forum > Mugglarportalen > Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

Du får inte svara på den här tråden.