Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drakhandlaren? när kommer han??

Forum > Mugglarportalen > Drakhandlaren? när kommer han??

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ingen aning

15 jul, 2012 15:47

-Patronus-
Elev

Avatar


Han är inne nu!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

16 jul, 2012 15:21

Borttagen

Avatar


Sist jag såg honom var kl.22.37

16 jul, 2012 16:46

Borttagen

Avatar


När det behagar honom.... Nej, han kommer lite då och då. Oftast inte.

16 jul, 2012 17:12

Soda
Elev

Avatar


16 jul, 2012 18:51

Molly Potter
Elev

Avatar


han är inne olika men han är inte inne samma tid som dagen innan och om han är inne på T.ex j-k heap så betyder det inte att han är inne på dig just när han är inne på T.ex j-k heap.

Dans är livet!!! <3

16 jul, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Han kommer när han vill...

17 jul, 2012 19:44

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Molly Potter:
han är inne olika men han är inte inne samma tid som dagen innan och om han är inne på T.ex j-k heap så betyder det inte att han är inne på dig just när han är inne på T.ex j-k heap.
Va? Om han är inne för en är han väl inne för alla? Annars skulle ju inte Drakhandlarn är här-trådarna funka och det gör de ju?

*Fattar ingenting*

Roa er med HP Puzzles på: Try &amp; Trix (Engelska)

18 jul, 2012 23:50

Molly Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Molly Potter:
han är inne olika men han är inte inne samma tid som dagen innan och om han är inne på T.ex j-k heap så betyder det inte att han är inne på dig just när han är inne på T.ex j-k heap.
Va? Om han är inne för en är han väl inne för alla? Annars skulle ju inte Drakhandlarn är här-trådarna funka och det gör de ju?

*Fattar ingenting*


jo, det gör jag ni ser ju inte exakt när dom har skrivikt det, man kan ju ha läst ett inlägg som kan ha skrivits flera dagar och flera timmar senare.

Dans är livet!!! <3

23 jul, 2012 21:34

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Molly Potter:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Molly Potter:
han är inne olika men han är inte inne samma tid som dagen innan och om han är inne på T.ex j-k heap så betyder det inte att han är inne på dig just när han är inne på T.ex j-k heap.
Va? Om han är inne för en är han väl inne för alla? Annars skulle ju inte Drakhandlarn är här-trådarna funka och det gör de ju?

*Fattar ingenting*


jo, det gör jag ni ser ju inte exakt när dom har skrivikt det, man kan ju ha läst ett inlägg som kan ha skrivits flera dagar och flera timmar senare.
Men va? Alla inlägg har ju en tidsuppgift i nedre högra hörnet. Där står det ju när det postades. Tex postade du inlägget jag citerar 23 juli, 2012 21:34 (enligt min svenska tidszon). Om du också är i Sverige så borde du se samma tid.

Roa er med HP Puzzles på: Try &amp; Trix (Engelska)

28 jul, 2012 22:20

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Mugglarportalen > Drakhandlaren? när kommer han??

Du får inte svara på den här tråden.