Drakhandlaren? när kommer han??
Forum > Mugglarportalen > Drakhandlaren? när kommer han??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ingen aning
15 jul, 2012 15:47 |
|
-Patronus-
Elev |
16 jul, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Sist jag såg honom var kl.22.37
16 jul, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
När det behagar honom....
16 jul, 2012 17:12 |
|
Soda
Elev |
16 jul, 2012 18:51 |
|
Molly Potter
Elev |
han är inne olika men han är inte inne samma tid som dagen innan och om han är inne på T.ex j-k heap så betyder det inte att han är inne på dig just när han är inne på T.ex j-k heap.
Dans är livet!!! <3 16 jul, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Han kommer när han vill...
17 jul, 2012 19:44 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Molly Potter: Va? Om han är inne för en är han väl inne för alla? han är inne olika men han är inte inne samma tid som dagen innan och om han är inne på T.ex j-k heap så betyder det inte att han är inne på dig just när han är inne på T.ex j-k heap. *Fattar ingenting* Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 18 jul, 2012 23:50 |
|
Molly Potter
Elev |
Skrivet av Evreka: Skrivet av Molly Potter: Va? Om han är inne för en är han väl inne för alla? han är inne olika men han är inte inne samma tid som dagen innan och om han är inne på T.ex j-k heap så betyder det inte att han är inne på dig just när han är inne på T.ex j-k heap. *Fattar ingenting* jo, det gör jag ni ser ju inte exakt när dom har skrivikt det, man kan ju ha läst ett inlägg som kan ha skrivits flera dagar och flera timmar senare. Dans är livet!!! <3 23 jul, 2012 21:34 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Molly Potter: Men va? Alla inlägg har ju en tidsuppgift i nedre högra hörnet. Där står det ju när det postades. Tex postade du inlägget jag citerar 23 juli, 2012 21:34 (enligt min svenska tidszon). Om du också är i Sverige så borde du se samma tid.Skrivet av Evreka: Skrivet av Molly Potter: Va? Om han är inne för en är han väl inne för alla? han är inne olika men han är inte inne samma tid som dagen innan och om han är inne på T.ex j-k heap så betyder det inte att han är inne på dig just när han är inne på T.ex j-k heap. *Fattar ingenting* jo, det gör jag ni ser ju inte exakt när dom har skrivikt det, man kan ju ha läst ett inlägg som kan ha skrivits flera dagar och flera timmar senare. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 28 jul, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen