Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissParkinsson
Elev |
jag gillar nog mest Severus, vet inte varför men jag bara gillar det..
... 5 jan, 2011 12:29 |
|
soratanaka
Elev |
@MissParkinsson; Kan bero på att namnet passar karaktären. "Severe", that is.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 jan, 2011 15:04 |
|
themarauder
Lärare |
5 jan, 2011 15:05 |
|
soratanaka
Elev |
@themarauder; Indeed!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 jan, 2011 15:15 |
|
themarauder
Lärare |
haha, funderar seriöst på att lägga till ett hp-namn som passar på mig som ett extra mellannamn
=) - just like themarauder 5 jan, 2011 15:32 |
|
soratanaka
Elev |
@themarauder; Andranamn* Tufft, gör så. Jag har kommit på ett HP-namn åt mig sjäv. En kompis lade ihop två förnamn och ett efternamn från Harry Potter-serien/actor's name, så det blev för- och andranamn samt efternamn. Det är askul att skaffa värsta fina namnen så!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 jan, 2011 15:34 |
|
themarauder
Lärare |
5 jan, 2011 15:36 |
|
soratanaka
Elev |
@themarauder; Jag har mitt namn i personligt meddelande @ MSN.
HÄR kan du kolla ut några tuffa HP-relaterade namn. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 jan, 2011 15:39 |
|
themarauder
Lärare |
5 jan, 2011 15:42 |
|
Lumos
Elev |
Neville är helt klart det coolaste.
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 5 jan, 2011 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen