Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!
Forum > Harry Potter > Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LeeJordanhjärta
Elev |
ehm.. jo egentligen:
Mejla en Perfekt/ Lärare och länka tråden. Skriv att du vill ta bort tråden eftersom att du missbrukat en funktion. För jag tycker att det är lite taskigt att ha en sådan här tråd eftersom att alla på denna sidan älskar HP (det är ju självklart) och innerst inne så vet du nog att du bara gjorde det för att få bra forum betyg? Men jag kan mejla någon om du tycker att det är pinsamt ♥ 11 mar, 2012 15:47 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Nej, jag klarar nog det själv!
Winter is coming... 11 mar, 2012 15:48 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
11 mar, 2012 15:49 |
|
Grimsys
Elev |
OFC ! TUMMEN UPP !!! LIFE CHANGER ! :===)))
11 mar, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen