Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!

Forum > Harry Potter > Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
LeeJordanhjärta
Elev

Avatar


ehm.. jo egentligen:
Mejla en Perfekt/ Lärare och länka tråden. Skriv att du vill ta bort tråden eftersom att du missbrukat en funktion.


För jag tycker att det är lite taskigt att ha en sådan här tråd eftersom att alla på denna sidan älskar HP (det är ju självklart) och innerst inne så vet du nog att du bara gjorde det för att få bra forum betyg?


Men jag kan mejla någon om du tycker att det är pinsamt ♥

11 mar, 2012 15:47

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Nej, jag klarar nog det själv!

Winter is coming...

11 mar, 2012 15:48

LeeJordanhjärta
Elev

Avatar


Skrivet av Weasleygirl98:
Nej, jag klarar nog det själv!

Okej, så bra

11 mar, 2012 15:49

Grimsys
Elev

Avatar


OFC ! TUMMEN UPP !!! LIFE CHANGER ! :===)))

11 mar, 2012 15:54

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!

Du får inte svara på den här tråden.